۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85082398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد شکاف بین اراده مردم و حاکمیت از اهداف دشمن است

بیرجند - ایرنا - امام جمعه موقت بیرجند گفت: ایجاد شکاف بین اراده مردم و اراده حاکمیت از طریق جریان رسانه، تبلیغات، ماهواره و شایعه‌پراکنی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مسجد امام حسین (ع) افزود: دشمن اراده کرده نور خدا و حاکمیت الهی را با جریان رسانه، تبلیغات، ماهواره و شایعه‌پراکنی بشکند و بین اراده ملت و اراده ولی شما فاصله بیندازند.

وی تصریح کرد: امروز امت اسلامی دچار ضعف و گرفتاری شده‌ چراکه هنوز اراده الهی محقق نشده و در مقدمه آن هستیم و باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

خطیب جمعه بیرجند گفت: کسانی که ادعای نیل تا فرات داشتند امروز با سنگ کودکان غزه و فلسطین فرار می‌کنند و در لانه‌هایشان می‌خزند، ادعای خودشان است که اسراییل به فروپاشی نزدیک شده و امروز تجمع ۲۰۰ هزار نفری در تل آویو و شهرهای فلطسین اشغالی راه افتاده لذا تحقق وعده خدا نزدیک است.

وی اظهار داشت: امروز به پشت خیمه جریان کفر رسیده‌ایم و چیزی نمانده که این خیمه بشکند و به فروپاشی قطعی برسند، فتح قدس هم نزدیک است و نسل کنونی فلسطین این آزادی را خواهند دید.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی گفت: دشمن روز به روز جریان رسانه خود را تقویت می‌کند که اتحاد ملی و الهی حول محور ولی جامعه را از بین ببرد و اگر به فرموده رهبر معظم انقلاب این طور شود قطعا سیلی خواهیم خورد لذا به شکرانه نعمت الهی نباید بگذاریم فرمایشات رهبرمان روی زمین بماند.

وی ادامه داد: گاهی در انتخابات اشتباه کردیم و مقام معظم رهبری هم در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند ملت ما سرافرازانه می‌تواند به اشتباهات خود اعتراف و جبران کند و جبران آن صبر انقلابی می‌طلبد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف گفت: اگر مشکلاتی در بخش اقتصاد کشور وجود دارد اما باید پیشرفت‌ها و حرکت جهانی برای حاکمیت الهی را هم ببینیم.

وی افزود: ما دنبال این نیستیم که انقلاب به ما خدمت کند بلکه ما فدای این انقلاب و ارتش‌ها می‌شویم ولی می‌دانیم اگر ولی خدا را یاری کرده‌ایم در واقع نایب مهدی (عج) را یاری کرده‌ایم لذا توجه عملی و مستمر به فرمایشات ولی امر مهم است.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی تصریح کرد: توجه دادن مردم به فرامین ولی امر مسلمین بالاترین امر به معروف است لذا برخی مسوولان فرهنگی باید در این زمینه توجه کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش گفت: یکی از جبهه‌های اراده الهی و تقویت حاکمیت الهی وجود رزمندگان ما در ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی است.

خطیب جمعه بیرجند اضافه کرد: یکی از جلوه‌های زشت اراده جریان صهیونیسم، قضیه بد پوششی و کشف حجاب است، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ملت ما دلداده اسلام است و غالب این افراد کسانی هستند که نمی‌دانند که جریان صهیونیسم یک ابزار است.

وی گفت: از هفته آینده مسوولان، سربازان امامت و ولایت و دغدغه‌مندان برای پاکسازی حرم اهل بیت (ع) در مورد بی‌حجابی اقدام می‌کنند زیرا این کارها در حرم جایز نیست و تمام ایران حرم است، خون شهدا و نگاه آزادگان عالم به ماست.

حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی افزود: همه مردم باید در زمینه حجاب کمک کنند و محدود افراد اجیر شده که همیشه از قبل هم بوده‌اند باید براساس قانون سر جای خود نشانده شوند.

وی همچنین گفت: افرادی در عرصه‌های فردی تقوا داشتند اما در عرصه‌هایی که نقش‌آفرینی آنها مهم بوده اراده‌شان سست است و چیزی را که دشمنان اراده کردند، آنان هم اراده می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سوره جمعه گفت: امروز در مقابل اراده الهی، اراده خبیث، جریان یهود و صهیونیسم بین‌الملل قرار دارد و استراتژی آنها در مرحله اول جنگ سخت نیست بلکه آسانترین این است که ولایت را حذف کنند اما هرگز نمی‌توانند زیرا پیروان اهل بیت و بسیجیان مخلص این کشور در این عرصه آن قدر گوش به فرمان ولی پیش رفتند که جای هیچ نگرانی نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha