۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶
کد خبر: 85082302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در سمنان: محو شدن رژیم صهیونیستی منتظر فریادهای آخر است

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: امسال اختلاف و شکاف در رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری مشاهده می‌شود و منتظر فریاد آخر برای محو شدن از صحنه روزگار است؛ موضوعی که مسئولان و کارشناسان این رژیم غاصب هم به آن اعتراف کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در سمنان به خبرنگار ایرنا افزود: باید با حضور در چنین صحنه‌هایی، شکوه عظمت و انسجام مردم را در چنین مناسبت‌هایی لمس کنند.

وی ادامه داد: مردم با احساس مسئولیت و حضور در برنامه‌هایی از جمله راهپیمایی روز جهانی قدس، از وصیت‌نامه حضرت امیرالمومنین (ع) پیروی می‌کنند تا یار مظلومان و دشمن ستمکاران باشند.

به گفته وی، رژیم غاصب، ظالم و کودک‌کش صهیونیستی سالهاست که در حال ضربه زدن و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین و هم‌اکنون به سوریه، لبنان و هر منطقه فعال جبهه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه و از جمله توافق‌های اخیر ایران و عربستان سعودی اظهار امیدواری کرد که مسئولان کشورهای منطقه همچون مردم این کشورها با اتحاد، به محو اسرائیل کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم استان سمنان با نام‌های تاریخی دیار قومس و دارالمرحمه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۵۲ نقطه این استان زیر پرچم اسلام در حمایت از قدس شریف با شکوه و عظمت حضور خود و خلق حماسه‌ای دیگر، فریاد نابودی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی سردادند.

بر پایه سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ کشور، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع افزون بر ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، روز مقابله با ظلم و ستم و روز تجلی وحدت و یکدلی مسلمانان سراسر جهان در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام است.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که خود از چهره های برجسته اسلام است با درایت و دوراندیشی این روز را نامگذاری کرد تا ملت‌های مسلمان جهان بعد از یک ماه ضیافت الهی و روزه داری با همبستگی و اتحاد اهمیت روز قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان نمایش دهند و در برابر ظلم بپاخیزند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha