روزه داران شهرستان های تهران: قطع رگ حیات رژیم کودک کش اسراییل حتمی است + فیلم

شهر ری - ایرنا - مومنان روزه دار روز جمعه در شهرستانهای استان تهران در روز جهانی قدس با حضور پررنگ و چشمگیر خود در خیابانهای ۱۵ شهرستان و دهها شهر و بخش و روستای استان ضمن بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند اضمحلال رژیم کودک کش اسراییل و اشغالگر سرزمین قدس شریف حتمی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهروندان شهرستانهای استان تهران اعم از شهر ری ورامین قرچک پیشوا پاکدشت اسلامشهر ملارد شهریار شهر قدس بهارستان شمیرانات دماوند پردیس فیروز کوه و شهرها و بخش ها و روستاهای استان پهناور تهران امروز جمعه پس از برگزاری احیا در سومین شب از لیالی قدر در ساعات اولیه روز با اقتدار و پرصلابت گام به راهپیمایی روز جهانی قدس گذاشتند تا بار دیگر اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی را علیه مسلمانان فلسطین در غزه و همچنین کشورهای مسلمان منطقه مانند لبنان سوریه و ... را محکوم کنند.

شهروندان تهرانی نیز صبح امروز با حضور در خیابانهای منتهی به دانشگاه تهران در خیابان انقلاب بصورت فوج فوج حضور پیدا کردند وبا پرچم های مزین به نوشته هایی علیه رژیم اشغالگر قدس، وحدت خود را با مردم مظلو.م فلسطین به نمایش گذاشتند.

رژیم کودک کش اسراییل محکوم به شکست است

درحالیکه رژیم صهیونیستی همواره حملات وحشیانه‌ای به مناطق فلسطینی انجام می‌دهد و کودکان فلسطینی بخش عمده‌ای از قربانیان این حملات هستند که دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر چشمان خود را بر روی این جنایت‌ ها بسته اند و به گونه‌ای عمل می کنند که گویا هیچ حقوقی نقض نشده است.

روزی نیست که خبری از کشتار مردم بی گناه فلسطین به ویژه کودکان و نوجوانان این کشور اشغالی از رسانه های جهان انعکاس نیابد. هنوز مردم جهان چهره معصوم آلای پنج ساله از یاد نبرده اند. صهیونیست ها «آلا قدوم» دخترک پنج ساله ساکن غزه را که در مقابل خانه اش در محله شجاعیه در مجاورت مسجد «ابوسمره» در شرق شهر غزه مشغول بازی بود، هدف قرار داد و دنیای کودکانه اش را به خاک و خون کشید.

کودکان فلسطینی بدست عمال رژیم صهیونیستی کشته می شوند

در همین حال نام چند کودک دیگر در پرونده جنایات رژیم کودک کش صهیونیست ثبت شد؛ جمیل نجم ۴ ساله، جمیل ایهاب نجم ۱۵ ساله، محمد صلاح نجم ۱۷ ساله، حامد حیدر نجم ۱۶ ساله و نظمی فایز ابوکرش ۱۶ ساله در جریان حملات سومین روز جنگ غزه بر اثر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

روزه داران شهرستان های تهران: قطع رگ حیات رژیم کودک کش اسراییل حتمی است + فیلم

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی پس از یک هفته انکار سرانجام اذعان کردند که آنها مسئول شهادت پنج کودک در جنگ غزه بوده است؛ کودکانی که در قبرستان فلوجه در حال بازی بوده اند و هیچ وقت گمان نمی کردند که لحظه ای بعد در همین مکان برای همیشه آرام خواهند گرفت.

با هر موج تجاوز به نوار غزه و دیگر بخش های سرزمین اشغالی، رژیم کودک کش صهیونیستی، کودکان را در زمره اولین اهداف خود قرار می دهد به گونه ای که سالانه ده‌ ها کودک فلسطینی قربانی می شوند.

بر پایه گزارش رسانه ها، تعداد کودکان شهید در فلسطین از سال ۲۰۰۰ تا پایان سال گذشته ۲ هزار و ۲۳۰ نفر بوده است که ۳۱۵ نفر از آنها در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سال ۲۰۰۹ به شهادت رسیدند. ۵۴۶ کودک نیز در جریان تجاوزگری سال ۲۰۱۴ میلادی رژیم صهیونیستی جان خود را از دست دادند.

روزه داران شهرستان های تهران: قطع رگ حیات رژیم کودک کش اسراییل حتمی است + فیلم

در تجاوز ۱۱ روزه نیروهای اشغالگر به نوار غزه در ماه می ۲۰۲۱ ، کودکان فلسطینی در صدر اهداف رژیم صهیونیستی قرار داشتند و هواپیماهای جنگنده با بمباران وحشیانه خانه های فلسطینیان، جان صدها تن را گرفتند. گفته می شود که از ۲۳۲ فلسطینی قربانی حملات ماه می، تعداد ۶۵ نفر کودک بودند.

البته کشتار وحشیانه کودکان فلسطینی موضوعی نیست که از نگاه بازیگران جهان و سازمان های بین المللی همچون سازمان ملل دور مانده باشد اما انتقادات بیشتر متوجه واکنش آنها است که با سیاست زدگی همراه شده است.

«آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل در یک گزارش سالانه با موضوع «کودکان و درگیری‌های مسلحانه» به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی پرداخت و در این گزارش آورد: اسرائیل مسئول کشتار ۷۸ کودک فلسطینی و معلولیت ۹۸۲ کودک دیگر در اراضی اشغالی فلسطین در سال ۲۰۲۱ هستند.

بنابر گزارش دبیرکل سازمان ملل، ۸۵ کودک فلسطینی حین بازداشت توسط نیروهای اسرائیلی مورد بدرفتاری قرار گرفتند و ۷۵ درصد گزارش کردند که خشونت فیزیکی را تجربه کرده‌اند.

انتظار می رود، شورای حقوق بشر طبق ادعای خود، مواضع صریحی در مورد اقدامات جنایتکارانه و ضد حقوق بشری اسرائیل اتخاذ کند و وظیفه قانونی خود را بدون ملاحظات سیاسی و فشار قدرت ها و لابی حامی رژیم به انجام برساند. با وجود این، به علت سیاست زدگی شورای امنیت سازمان ملل متحد، اقدامات و فعالیت های این شورا، تأثیر چندانی بر رفتارهای ضدحقوق بشری رژیم صهیونیستی نداشته است.

روزه داران شهرستان های تهران: قطع رگ حیات رژیم کودک کش اسراییل حتمی است + فیلم

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha