کوهیان: برگ برنده ذوب‌آهن جنگندگی بازیکنان است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن با اشاره به وضعیت این تیم در سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا گفت: به دلیل شرایطی که در جدول به وجود آمد مسیر سختی را تا اینجا طی کردیم و تلاش تیمی و جنگندگی بازیکنان برگ برنده ما تا این مرحله بوده است.

فرزاد کوهیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا و در خصوص دیدار با نفت عراق، اظهار کرد: از قبل هم پیش‌بینی می‌کردیم بازی بسیار سختی را پیش رو داشته باشیم به خصوص این که در عراق هم بازی را واگذار کرده بودیم و در دیدار سوم در تهران، چاره‌ای جز برتری و پیروزی نداشتیم.

وی ادامه داد: نفت عراق بازیکنان خارجی خوبی دارد و روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده بود اما با برنامه‌ای که داشتیم و حفظ تمرکز در داخل زمین و جنگندگی بازیکنان در نهایت موفق شدیم به اهداف خود دست یافته و برنده از زمین بازی خارج شویم. آنچه در این بازی به ما خیلی کمک کرد و یک فاکتور اساسی برای برد برابر نماینده عراق بود به جنگندگی بازیکنان ذوب‌آهن باز می‌گشت و خوشبختانه توانستیم تلاش‌ها و زحمات خود را به نتیجه برسانیم و این یک اتفاق خوب برای تیم ما بود.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد شیطنت‌های بازیکنان عراقی و درگیری که در پایان بازی انجام دادند، گفت: در بازی ممکن است این مسایل رخ دهد اما بعد از آن درگیری و خطاهای غیرورزشی که از سوی بازیکنان نفت عراق صورت می‌گرفت، نشان داد وضعیت به چه صورت است و به نظرم داور می‌توانست برخورد جدی‌تری داشته باشد اما هر چه بود تمام شد و مهم این بود که با پیروزی این بازی را به پایان ببریم.

شاگردان فرزاد کوهیان در دیداری خانگی و در بازی رفت ۱۰۹ بر ۱۰۲ پیروز شدن،‌آنها در دومین دیدار در عراق با نتیجه ۹۰ بر ۸۲ شکست را پذیرا شده و در سومین بازی نیز در تهران با نتیجه ۹۵ بر ۸۳ به برتری دست یافتند.

کوهیان: برگ برنده ذوب‌آهن جنگندگی بازیکنان است

او در خصوص تقابل دو نماینده ایران در نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا یادآور شد: فراموش نکنیم ذوب‌آهن مسیر سخت‌تری را نسبت به شهرداری گرگان طی کرد تا به این مرحله برسد و با توجه به شرایط موجود و وضعیت لیگ برتر، کار ما سخت‌تر بود اما امیدوارم در ادامه بتوانیم مسیر خودمان را به خوبی طی کنیم.

کوهیان در موررد اینکه آیا بازیکن خارجی دیگری به ترکیب آنها اضافه خواهد شد یا خیر تاکید کرد: صحبتی در این خصوص نیست و باید با همین نفرات به کار خودمان ادامه دهیم، در حال حاضر نیازمند ریکاوری هستیم تا خودمان را برای این دیدار آماده کنیم. امیدوارم هواداران بسکتبال شاهد بازی‌های خوبی باشند و بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا بین دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان ۳۱ فروردین و ۷ اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha