فرماندار مهریز: راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد رهایی فلسطین است

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس امسال به خصوص به دلیل تحولات منطقه بسیار اهمیت دارد و در عمل فریاد رهایی فلسطین است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد دهقان بنادکی روز پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در لیالی قدر افزود: روز قدس ظهور زیباترین جلوه وحدت ملت همیشه بیدار ایران و تمامی ملل اسلامی است و روزی که نه تنها روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین که اتحاد امت‌های اسلامی و مظهر حشمت قلب‌های تپنده، مشت‌های گره کرده و فریادهای رسایی است که آزادی و آزادگی امت‌های اسلامی را فریاد می‌زنند.

وی به اهمیت جهاد تبیین در خصوص روز قدس و برگزاری باشکوه راهپیمایی آن با حضور آحاد مردم و مسئولان در شهر و مناطق روستایی شهرستان اشاره کرد و گفت: اینک آنچه بسیار مهم است تجلی این اراده عظیم در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن راهپیمایی وحدت ‌بخش و دشمن‌ شکن روز جهانی قدس است.

این مسئول اظهار کرد: بدون شک اقشار مختلف مردم مومن، روزه ‌دار و انقلابی شهرستان همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی آماده‌اند تا امسال هم با حضور گسترده و عظیم در راهپیمایی روز قدس ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل (ره) و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب، بار دیگر تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت‌های آزاده و حق ‌طلب جهان، آزادی‌خواهی مردم بی‌دفاع فلسطین، اعلان نفرت و انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم غاصب و جعلی را به جهانیان نشان دهند.

فرماندار مهریز: راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد رهایی فلسطین است

دهقان گفت: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان مهریز دعوت می‌کنم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همچون گذشته بر حقانیت مردم مظلوم فلسطین تاکید و در حمایت از فلسطینیان بی‌دفاع، حماسه‌ای دیگر از اتحاد و همدلی جوامع مسلمان خلق کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در ۵۰ شهر و روستاهای مختلف استان یزد با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن در روز جمعه ۲۵ فروردین ماه جاری همراه با برنامه‌های متنوع، پرشورتر از گذشته برگزار می‌شود.

مردم با حضور در این راهپیمایی مهم که از مناطق مختلف به طرف محل برگزاری نمازهای جمعه و در برخی مناطق به طرف گلزارهای شهیدان برگزار می‌شود ضمن حمایت از انتفاضه فلسطین، جنایات اسرائیل غاصب را محکوم می‌کنند.

به گزارش ایرنا، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش گذارند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha