۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۲۶
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 85081894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عموزاد: مدالم تقدیم به مردم ایران / بالا بردن پرچم کشورم بالاترین عزت است

تهران- ایرنا- قهرمان طلایی کشورمان در کشتی آزاد قهرمانی آسیا مدالش را به مردم تقدیم کرد.

به گزارش ایرنا، روز نخست مسابقات قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان با کسب تنها یک مدال طلا برای تیم کشورمان همراه بود و رحمان عموزاد نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد توانست بر جایگاه اول آسیا بایستد.

عموزاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک‌چهارم‌نهایی با نتیجه ۶ بر صفر سنجر مختار از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ از سد ریوما آنراکیو از ژاپن به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. عموزاد در دیدار پایانی با نتیجه ۳ بر ۱ تولگا تومور اوچیر دارنده مدال برنز جهان از مغولستان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

عموزاد پس از کسب مدال طلای آسیا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: لطف خدا و دعا مردم خوب کشورم شامل حالم شد تا بتوانم امروز مدال طلا را از آن خود کنم و خوشحالم که توانستم دل مردم کشورم را شاد کنم و پرچم کشورم را بالا ببرم که این بالاترین عزت برای من است. امیدوارم این روند برای من ادامه داشته باشد و هر روز بتوانم بهتر و بهتر شوم. ادامه راه من مسابقات جهانی ۲۰۲۳ است و بعد از آن هم المپیک که امیدوارم بتوانم بازهم مردم را شاد کنم.

وی درباره شرایطش برای حضور در این مسابقات هم اظهار داشت: ۲۰ روز قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا بود که با نظر کادر فنی به لیست تیم ملی اضافه شدم و تمریناتم را آغاز کردم و جایگزین پیمان بیابانی شدم که از همین جا برای او آرزوی سلامتی می‌کنم. نظر کادر فنی این بود که من در این مسابقات حضور داشته باشم و خدارا شکر می‌کنم که با ۲۰ روز تمرین توانستم حریفان را شکست دهم و طلایی شوم و این مدال با ارزش را به مردم عزیز کشورم هدیه می‌کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha