۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶
کد خبر: 85081890
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتفاضه فلسطین در سایه دوراندیشی امام راحل جهانی شده است

بوشهر-ایرنا- فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و جهانی شدن انتفاضه فلسطین حاصل دوراندیشی و تدبیر حکیمانه امام راحل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار رمضان زیرایی پنجشنبه‌شب در جمع دریادلان بسیجی منطقه دوم دریایی نیروی دریایی سپاه در بوشهر اظهار کرد: در این سال‌ها مردم مظلوم فلسطین بویژه نیروهای مقاومت توانستند صدای مظلومیت و آزادی خواهی خود را به گوش جهانیان برسانند.

وی بیان کرد: امروزه نهضت مقاومت و مردم فلسطین توانمند شده به گونه‌ای که رژیم غاصب صهیونیستی مستاصل و به ستوه آمده و در تمامی زمینه‌ها به چالش کشیده شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با یاری خداوند و امدادهای الهی، پیروزی جبهه مقاومت و رهایی قدس عزیز از چنگال رژیم اشغالگر قدس بسیار نزدیک است و به طور قطع وعده الهی یعنی پیروزی حق بر باطل رقم می‌خورد.

انتفاضه فلسطین در سایه دوراندیشی امام راحل جهانی شده است


نماینده ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار گفت: فلسطین به عنوان پاره‌ای از پیکر جهان اسلام نباید به دست غفلت و فراموشی سپرده شود همه مسلمانان سراسر جهان در دفع ظلم و ستم تحمیل شده به مردم مظلوم فلسطین باید همدل و هم صدا شوند.

حجت الاسلام امیر علی سلیمانی نژاد افزود: مساله فلسطین مساله اصلی و مهم اسلام و مسلمین است و تنها به قسمتی از جغرافیای کشورهای مسلمان محدود نمی‌شود.

وی افزود: کمک و یاری رساندن به مردم فلسطین وظیفه‌ای همگانی مسلمان در کشورهای اسلامی است که باید به طور جد محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha