۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85081769
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آماده باش اورژانس خوزستان برای وقوع سیل احتمالی ناشی از بارندگی

اهواز - ایرنا - سخنگوی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از آمادگی لازم اورژانس استان در پی هشدار سطح قرمز اداره هواشناسی مبنی بر ورود سیستم بارشی شدید و وقوع سیل احتمالی خبر داد.

عارف شرهانی اصل روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی استان مبنی بر بارندگی‌های شدید، از روز چهارشنبه تمامی واحدهای ستادی و عملیاتی اورژانس به حالت آماده‌باش درآمده‌ و مرخصی نیروهای عملیاتی لغو شده است.

وی افزود: آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و موتورآمبولانس های مرکز اورژانس استان، در صورت نبود دسترسی مردم به مراکز درمانی، تا پایان فعالیت سامانه بارشی در حالت آماده‌باش قرار دارند و برای امدادرسانی مددجویان به محل اعزام می شوند.

سخنگوی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از هم استانی ها تقاضا داریم که از حضور و اسکان در بستر رودخانه ها جدا خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به استقرار ۹ دستگاه آمبولانس در مسیر راهپیمایی روز قدس اهواز اشاره کرد و گفت: در مسیر راهپیمایی روز قدس اهواز ۲ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶ دستگاه موتور آمبولانس حضور داشته و به مردم خدمت رسانی می کنند.

شرهانی اصل همچنین بیان کرد: نیروهای اورژانس در مسیرهای اعلام شده از ابتدا تا پایان راهپیمایی حضور خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۱۲۲ پایگاه جاده‌ای و شهری زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعال هستند.

حضرت امام خمینی (ره) در اقدامی حکیمانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha