۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷
کد خبر: 85081721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راز قتل مرد ۴۵ ساله در مرودشت تا دستگیری قاتل پسر ۱۶ ساله در لارستان

شیراز-ایرنا-مسئولان انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل و پرده برداشتن از راز قتل مرد ۴۵ساله در مرودشت و همچنین دستگیری قاتل پسر ۱۶ ساله در لارستان خبر دادند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی مرودشت پنجشنبه از شناسایی و دستگیری قاتل مرد ۴۵ ساله در کمتر از ۷۲ ساعت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ فرشید زینلی پنجشنبه در این باره افزود: در پی وقوع قتل مردی ۴۵ ساله در بیستم فروردین‌ماه سال جاری با سلاح کلت کمری در یکی از محله‌های این شهرستان و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات فنی، تخصصی و پلیسی سرانجام سرنخ‌هایی بدست آورده و پس از حصول اطمینان و جمع آوری مستندات با هماهنگی مراجع قضایی قاتل ۳۵ ساله را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

زینلی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

قاتل پسر ۱۶ ساله در لارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری قاتلی خبر داد که نوجوانی ۱۶ ساله را به قتل رسانده بود.

سرهنگ محمد یوسفی پنجشنبه در بیان جزییات این خبر افزود: در پی مفقودی مشکوک پسری ۱۶ ساله در بخش "بیرم" این شهرستان در هفته آخر اسفندماه سال گذشته، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که مفقودی به قتل رسیده و جسدش در اطراف بخش رها شده است.

فرمانده انتظامی لارستان تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات میدانی و بهره‌گیری از اقدامات پلیسی، قاتل ۳۰ ساله شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را به همراه دوست ۳۱ ساله‌اش که در به قتل رساندن مقتول نقش داشته است دستگیر کردند.

یوسفی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات مالی عنوان کردند، گفت: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha