دولت از جانباز حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) تا بهبودی کامل وی حمایت خواهد کرد

شیراز-ایرنا- استاندار فارس پس از انتشار گفت و گوی تصویری ایرنا با خانواده نادر فتحی نخستین جانباز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور در منزل وی، بر حمایت همه جانبه دولت و مدیریت اجرایی استان از این جانباز تا کسب سلامتی و بهبودی کامل تاکید کرد.

نادر فتحی جانباز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و اولین فردی که مورد هجوم و تیراندازی فرد تروریست در چهارم آبان ۱۴۰۱ قرار گرفت، بیش از پنج ماه است که در وضعیت جسمانی وخیم قرار دارد و خانواده این خادم حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) چند روز گذشته درد دل خود را با ایرنا به اشتراک گذاشتند.

رعنا ارجمند همسر این جانباز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: از مسئولان توقع حمایت زیادی داشتیم اما آنگونه که انتظار می رفت این کار انجام نشده است در حالی که همسرم به پرستار ۲۴ ساعته، پزشک مغز و اعصاب و فیزیوتراپ نیاز دارد.

وی افزود: خانواده ما اکنون شرایط سختی را سپری می کنند و این انتظار است که مسئولان از جانبازان حادثه ترریستی شاهچراغ(ع) حمایت بیشتری کنند.

دستور استاندار فارس برای پیگیری مستمر وضعیت جانباز فتحی توسط متخصص مغز و اعصاب

استاندار فارس در جریان عیادت و گفت و گو با خانواده نادر فتحی جانباز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) دستور داد تا یکی از متخصصان بیمارهای مغز و اعصاب به شکل ویژه و بطور مستمر روند درمان وی را در منزل پیگیری کند.

دکتر محمدهادی ایمانیه همچنین بیان کرد: نسبت به تامین هزینه‌های درمانی این جانباز حادثه تروریستی به طور کامل حمایت خواهیم کرد.

دولت از جانباز حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) تا بهبودی کامل وی حمایت خواهد کرد

حوادث تروریستی مردم را در مقابل دشمنان اسلام و ایران، ثابت قدم تر می کند

وی با بیان اینکه حوادث تروریستی مردم را در مقابل دشمنان اسلام و ایران، ثابت قدم تر می کند، افزود: حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) بار دیگر سنگدلی و خباثت دشمنان ملت ایران را بیش از پیش آشکار ساخت.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: مزدورانی که بر روی کودکان و مردم بی دفاع آتش میگشایند وابسته به همان مدعیان دروغگو و ریاکارند که همواره ادعای حقوق بشر دارند.

ایمانیه گفت: دل‌های پرکینه‌ آنها نمی‌تواند تجلّی ایمان و اعتقادات خالص دینی را تحمل کند و در شنیع ترین رفتارها به مکان‌های مقدس حمله می کنند، اما همان طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شوند؛ مردم هم در اعتقادات مذهبی ثابت قدم تر می شوند.

نادر فتحی جانباز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) و اولین فردی که مورد هجوم و تیراندازی فرد تروریست در چهارم آبان ۱۴۰۱ قرار گرفت، بیش از پنج ماه است که در وضعیت جسمانی وخیم قرار دارد.

اولین فردی که مورد حمله تروریست تکفیری در این رخداد تلخ قرار گرفت نادر فتحی ۵۲ ساله بود که ۱۱ سال خادم افتخاری حرم شاهچراغ (ع) است که ناجوانمردانه و مظلومانه اولین نفر در ورودی این حرم مطهر از سمت باب الرضا(ع) مورد تیراندازی قرار گرفت و ۲ تیر به ناحیه شکم او اصابت کرد.

نادر فتحی طی مدت گذشته از این رخداد ۲ مرتبه و بیش از ۴۰ روز در کما بوده و اکنون نیز در منزل توسط همسر و سه فرزندش پرستاری می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha