۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85081542
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بازگشت قهرمان محروم به اردوی تیم ملی گلبال

۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶
کد خبر: 85081542
بازگشت قهرمان محروم به اردوی تیم ملی گلبال

همدان- ایرنا- میلاد سوری پرافتخارترین گلبالیست استان همدان که ماه‌ها به دلیل اشتغال در بخش خصوصی، از حضور در تیم ملی محروم شده بود، با رایزنی‌های صورت گرفته توانست باردیگر به خانه افتخارات خود بازگردد.

به گزارش ایرنا میلاد سوری اهل شهرستان تویسرکان از توابع استان همدان است؛ جوان مستعد و یکی از پرافتخارترین ورزشکاران تاریخ ورزش تویسرکان که توانسته بارها در سطوح بین المللی در ترکیب تیم ملی به نشان‌های رنگارنگ دست یابد.

سوری مردادماه سال گذشته در ترکیب تیم ملی گلبال کشورمان بر سکوی نایب قهرمانی آسیا قرار بگیرد و سهمیه حضور در مسابقات جهانی پرتغال را کسب کند.

او در قهرمانی آسیا بسیار خوش درخشید و حتی تیم ملی کشورمان با گل طلایی این بازیکن توانسته بود به دیدار فینال و کسب سهمیه جهانی دست یابد.

بازگشت ستاره به تیم ملی
میلاد سوری پس از ماه‌ها دوری از تیم ملی به دلیل مشکلات شغلی، با پیگیری محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور و نیز علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، به اردوی تیم ملی بازگشت.

سوری که در یک شرکت خصوصی فعالیت دارد، به منع کارفرما برای حضور همزمان در اردوهای تیم ملی مواجه شد اما پیگیری‌های صورت گرفته در نهایت منجر به بازگشت دوباره او در ترکیب تیم ملی شد تا این نابغه گلبال که عدم حضورش در مسابقات جهانی در نتایج ضعیف تیم ملی تاثیر مستقیم داشت، باردیگر فرصت درخشش در میادین بین‌المللی پیدا کند.

دهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال آقایان نابینا وکم بینا کشورمان جهت اعزام به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین در شهر رامسر در حال برگزاری است و میلاد سوری از تویسرکان به عنوان ورزشکار نماینده استان همدان به این اردوی آمادگی دعوت شده است.

اردو از ۱۸ تا ۲۵ فروردین ماه جاری در رامسر در حال برگزاری است و ۱۲ ورزشکار در این اردو شرکت دارند.

بازگشت قهرمان محروم به اردوی تیم ملی گلبال

تیم ملی حق میلاد است
رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان در این باره گفت: حضور در ترکیب تیم ملی گلبال حق میلاد سوری است و او یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان کشورمان به شمار می‌رود.

سمیه سهیلی افزود: سوری به دلیل مشکلات شغلی یکی از مهمترین رویدادهای گلبال جهان را از دست داد و نبود این بازیکن تاثیر بسزایی در ناکامی تیم ملی در مسابقات جهانی پرتغال داشت.

رییس هیات نابینایان همدان: سوری به دلیل مشکلات شغلی یکی از مهمترین رویدادهای گلبال جهان را از دست داد و نبود این بازیکن تاثیر بسزایی در ناکامی تیم ملی در مسابقات جهانی پرتغال داشت.

وی اضافه کرد: بازگشت این بازیکن به اردوی تیم ملی خبر خوش برای جامعه ورزش نابینایان و کم بینایان استان همدان بود که جای قدردانی از پیگیری‌های صورت گرفته توسط مسوولان دارد.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان همدان خاطرنشان کرد: سوری تنها ملی پوش استان همدان در گلبال کشور است و باید این سرمایه ارزشمند ملی حفظ و حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه میلاد سوری یکی از نابغه‌های گلبال کشور است، گفت: این بازیکن در تمامی رده‌های سنی تیم ملی حضور داشته و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ گلبال کشور به شمار می‌رود.

حمایت همه جانبه از قهرمانان
مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز گفت: حمایت همه جانبه از قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی را وظیفه خود می‌دانیم چرا که سرمایه ارزشمند ورزش کشور هستند.

علی حقیقی افزود: تلاش قهرمانان را باید مورد توجه قرار داد و دستگاه ورزش استان پیگیری امور مدال آوران ورزشی را جزو اولویت‌های خود می‌داند.

وی بیان کرد: اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی قهرمانان ورزش کشور است که امیدواریم به صورت ساختارمند از سوی مسوولان ارشد کشور حل شود تا آن‌ها نیز مشکلی برای حضور در اردوها و مسابقات تیم ملی نداشته باشند.

وی میلاد سوری را یکی از ملی پوشان با اخلاق و ارزشمند ورزش استان همدان دانست و گفت: گلبال تویسرکان همواره زبانزد مسوولان کشور بوده و از مربیان سازنده و قهرمانان ارزنده برخوردار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha