۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85080992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ واحد صنفی متخلف در دزفول پلمب شدند

۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85080992
۶ واحد صنفی متخلف در دزفول پلمب شدند

دزفول-ایرنا- مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت دزفول گفت: بازرسان بهداشت محیط دزفول، تعداد ۶ واحد صنفی متخلف را به دلیل داشتن نواقص بهداشتی پلمب کردند.

غلامرضا زادمهر روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: بازرسان بهداشت محیط دزفول واحدهای صنفی متخلف شامل یک باب رستوران سنتی، یک کافی شاپ، یک عطاری و سه باب آرایشگاه بانوان را به دلیل داشتن نواقص بهداشتی پلمب کردند.

وی افزود: مرکز بهداشت دزفول در راستای رسالت خود، ارتقای سلامت مردم و پیشگیری از بروز بیماری‌ها در جامعه، فعالیت همه واحد های صنفی را به صورت مداوم بر اساس چک لیست هایی که توسط وزارت بهداشت تدوین شده اند، پایش می کند و واحد هایی که استاندارد های بهداشتی لازم برای ادامه فعالیت صنفی را نداشته باشند، در مرحله اول آموزش و تذکر و در صورت بی اعتنایی به این تذکرها و ایجاد مخاطره برای سلامت جامعه‌، با آن واحد صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

زادمهر با اعلام سامانه‌ تلفنی ۱۹۰ برای درج شکایت های مردمی از همراهی مردم در گزارش تخلفات بهداشتی اصناف به بازرسان بهداشت محیط قدردانی و اظهارکرد: در ماه های اخیر تعداد گزارش‌های مردمی از طریق این سامانه افزایش چشمگیری داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha