۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبر: 85080345
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۷۵۷ کیلو تریاک و حشیش در کرمان

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله ۷۵۷ کیلویی تریاک و حشیش در پی تعقیب و مراقبت چند ساعته از محل تحویل تا مکان نگهداری این محموله سنگین خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در پی کار اطلاعاتی مشترک با پلیس غرب تهران از اقدام قریب الوقوع یک قاچاقچیِ تحت رصد برای تحویل و دپو یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.
وی افزود: ماموران پس از تکمیل اقدامات اطلاعاتی از حضور این متهم با یک دستگاه خودرو سواری در یکی از محورهای ورودی شهر کرمان برای تحویل محموله مواد مخدر مطلع و با اعزام سریع چند تیم به این نقطه، این متهم را در مسیر بازگشت شناسایی و به صورت نامحسوس تحت تعقیب و مراقبت قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ماموران در نهایت دقت عمل این خودرو را تا زمان ورود به یک منزل در کوچه پس کوچه های جنوب شهر کرمان تعقیب کردند و ضمن هماهنگی قضایی با ورود غافلگیرانه به این منزل موفق شدند متهم مورد نظر را درست هنگام تخلیه محموله سنگین مواد مخدر دستگیر کنند.
سردار ناظری بیان کرد: طی این عملیات ضربتی ۷۱۸ کیلو تریاک و ۳۹ کیلو حشیش کشف و متهم نیز به همراه این محموله و خودرو حامل مواد برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شد.

استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق کشور محل تردد قاچاقچیان و باندهای مواد مخدر به سایر نقاط کشور است که در راه مبارزه با این بلای خانمانسوز، همواره متحمل هزینه های مادی و معنوی زیادی می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha