۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85079752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بی‌توجهی به دستور پلیس دزفول، جان سارق مسلح را گرفت

۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبر: 85079752
بی‌توجهی به دستور پلیس دزفول، جان سارق مسلح را گرفت

دزفول-ایرنا- فرمانده انتظامی دزفول از به هلاکت رسیدن سارق مسلح خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: خودروی مسروقه و یک قبضه سلاح کلاشنیکف بکار رفته در سرقت کشف شد.

سرهنگ روح اله گراوندی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان دزفول موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و در این راستا طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: شب هنگام یک باند سه نفره سارقان مسلح اقدام به سرقت خودروی یکی از شهروندان کرده بودند که بلافاصله پس از سرقت، اکیپ گشت پلیس آگاهی و ماموران گشت کلانتری ۱۴ وارد عمل شدند و خودروی مسروقه را حین گشت زنی مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی دزفول بیان کرد: سارقان به محض رویت ماموران اقدام به تیراندازی کردند و ماموران نیز پس از آتش متقابل، یک نفر از سارقان را به هلاکت رساندند و ۲ سارق دیگر نیز با استفاده از تاریکی شب و زمین‌های کشاورزی از محل متواری شدند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاشنیکف و یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه از سارقان افزود: خودروی مسروقه در کمتر از یک ساعت پس از سرقت کشف و پس از بررسی و اقدامات فنی پلیسی تحویل مالباخته شد.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه سارقان در روزهای گذشته چهار فقره سرقت مسلحانه دیگر را در سطح شهرستان دزفول انجام داده‌اند، گفت: تلاش برای دستگیری ۲ سارق متواری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: تامین نظم و امنیت شهروندان خط قرمز است و پلیس در این راه، مقتدرانه و قاطعانه با سارقان و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha