موضوع ازدواج جوانان و ضرورت فرزندآوری باید مورد توجه اهل هنر و نویسندگان باشد

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: باید موضوع ازدواج جوانان و ضرورت فرزندآوری به عنوان سوژه‌های مهم و به روز مورد توجه قاطبه اهل هنر و نویسندگان باشد تا جامعه را تشویق به جوان‌گرایی نماید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» در دیدار مسوولان تبلیغات اسلامی کرمانشاه، بر اهمیت زبان هنر برای معرفی شخصیت‌های برجسته استان تاکید کرد و افزود: بزرگان علمی و فرهنگی کرمانشاه چنانچه شایسته است برای نسل جوان معرفی نشده اند.

وی، با مهم دانستن مقوله هنر گفت: موفقیت‌های کشور و تبیین آن برای مردم و بخصوص نسل جوان از طریق هنر اهمیت بسزایی دارد لذا باید از این مهم بیشتر بهره‌مند شویم.

امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به سوژه‌های خوب و مثبت برای تولید فیلم و خلق نوشته افزود: وقتی محتوا غنی و سوژه خوب باشد عمدتا عامه مردم از فیلم و کتاب استقبال می‌کنند لذا باید به سوی غنای محتوا گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات جوانان و جامعه را می‌شود از طریق فرهنگ سازی اصلاح کرد و این رسالت مسوولان حوزه های هنری و اهل فرهنگ را بیشتر می‌کند.

آیت الله علما، بااشاره به موقعیت بزرگ کشور در منطقه و جهان تصریح کرد: به رغم تمام مشکلات اعم از بیکاری، گرانی و عدم تمکین جوانان برای ازدواج، اما به عنوان کشوری قدرتمند و اثرگذار در معادلات جهانی و منطقه‌ای مطرح می‌باشیم لذا جا دارد هنرمندان این موارد را مورد توجه قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha