۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85079544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۲۵ کیلوگرم حشیش در محورهای مواصلاتی شهرستان دیلم

گناوه - ایرنا - فرمانده انتظامی دیلم گفت: ۲۵ کیلوگرم محموله مواد مخدر از نوع حشیش از یک دستگاه خودرو سواری در محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف شد.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای مبارزه با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر پس از دریافت خبر حمل مواد مخدر در یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ، توقف خودرو و دستگیری عاملان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به شناسایی خودروی مورد نظر در محورهای مواصلاتی کردند که پس از شناسایی، طی عملیاتی غافلگیرانه این خودرو و خودروی اسکورت همزمات توقیف شدند.

فرمانده انتظامی دیلم گفت: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود،کشف کردند.

وی یادآورشد: در این ارتباط سه متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

محمودیان بیان کرد: باتوجه به اینکه پدیده شوم اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نخواهد شد، همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلایای خانمان‌سوز است.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و همسایگی استان خوزستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha