۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبر: 85079299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقره و برنز فرنگی‌کاران در دومین روز قهرمانی آسیا

۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبر: 85079299
نقره و برنز فرنگی‌کاران در دومین روز قهرمانی آسیا

تهران- ایرنا- دومین روز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در حالی ادامه یافت که نمایندگان ایران به یک نشان نقره و یک برنز رسیدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات پنج وزن دوم سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، از صبح امروز (دوشنبه) در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.

در وزن ۷۲ کیلوگرم، سجاد ایمن‌طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر یک ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مقابل جیان تان از چین به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت. ایمن طلب در دیدار پایانی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب ابراگیم ماگومادوف از قزاقستان شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه ۵ بر یک مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. عباسی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر رازاک مغلوب بیشیکیف از قرقیزستان شد و پنجم شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل آکیلبک تالنتبیکوف از قرقیزستان مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. مُهمدی در این دیدار روهیت داهیا از هند را با نتیجه ۵ بر یک شکست داد و به مدال برنز رسید.

از دقایقی دیگر، مهدی بالی در وزن ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال طلا روی تشک می‌رود.

روز گذشته نیز کار شاگردان رنگرز با ۴ مدال طلای دادمرز، محمدی، علیزاده و میرزازاده و نقره کاویانی‌نژاد به پایان رسید. قهرمانی تیم ایران در این مسابقات قطعی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha