۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85078811
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه شب های قدر در مزار شهدا معنویت محور است

۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبر: 85078811
برنامه شب های قدر در مزار شهدا معنویت محور است

تبریز-ایرنا- مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان آرامستان های شهرداری تبریز گفت: اجرای برنامه های مختلف شب های قدر در مزار شهدا رویکرد معنوی دارد.

مهدی زارعان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان و به خصوص شب های قدر در گلزار شهدای وادی رحمت را یکی از پرمخاطب ترین برنامه ها دانست و افزود: یکی از آیین‌های مذهبی و با فضیلت شب‌های قدر، احیا در جوار مزار مطهر شهداست که هر ساله با حضور خانواده های شهدا، ایثارگران و شهروندان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شهروندان تبریزی برای اطلاع از برنامه های فرهنگی و مراسمی که در ماه مبارک رمضان در گلزار شهدا وادی رحمت برگزار می‌شود، می توانند از طریق صفحات مجازی سازمان آرامستان شهرداری تبریز پیگیر باشند تا با حضور خود در این آیین های معنوی، بر غنای فرهنگی و دینی این اماکن مقدس بیافزایند.

زارعان با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و اجتماعی ماه مبارک رمضان با هدف تعمیق انس و الفت مردم با مفاهیم قرآنی، ترویج نشاط معنوی در بین شهروندان و زائران اهل قبور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار می شود، ادامه داد: با توجه به اهمیت قرائت قرآن در این ماه، در خصوص حضور قاریان قرآنی در برگزاری مراسم و برنامه های ویژه شهرداری تبریز، محفل انس با قرآن با حضور همکاران سازمان و قاریان برجسته قرآنی در این ایام در حسینبه اعظم شهدا برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و به خصوص شب های قدر حسینیه اعظم شهدای وادی رحمت برای برپایی نماز ظهر و عصر، مغرب و عشاء میزبان خانواده های شهدا و زائران اهل قبور است و وعده افطاری ساده در روزهای پنج شنبه و جمعه بین مومنین و زائران توزیع می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha