کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ باخت پرحرف و حدیث محسن‌نژاد

تهران- ایرنا- ملی‌پوش وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در مسابقه‌ای پر حرف و حدیث نتیجه را به حرف قزاقستانی واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، روز دوم سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا امروز (دوشنبه) در آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.

نخستین باخت کشتی گیران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به نام مهدی محسن‌نژاد نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان ثبت شد. محسن‌نژاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد. وی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را داشته باشد.

محسن‌نژاد در حالی نتیجه را به نماینده کشور میزبان واگذار کرد که در سه دقیقه نخست با نتیجه سه بر صفر از رقیب جلو بود و در نیمه دوم نیز موفق به خاک این فرنگی‌کار شد اما چلنج مربیان کشتی قزاقستان نتیجه را به ضرر نماینده ایران رقم زد. تلاش محسن‌نژاد در یک دقیقه پایانی کشتی برای عوض کردن نتیجه نیز حاصلی در بر نداشت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم این مسابقات رضا عباسی نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه میان کشتی‌گیران چین و ژاپن می‌رود.

همچنین در وزن ۷۲ کیلوگرم سجاد ایمن‌طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر یک ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران ترکمنستان و چین می رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان هند و قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران ازبکستان و چین می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha