۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85078645
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۹۶ درصد شکایات حوزه ارتباطات خراسان‌شمالی رسیدگی شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی گفت: ۲۶۲ مورد شکایات طی سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ در حوزه ارتباطات استان ثبت شد که ۹۶ درصد از آنها مورد رسیدگی قرار گرفت.

سیدعلی مرتضوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ خراسان شمالی با ۱۰۵ مورد مربوط به خدمات اینترنت بوده است.

وی افزود: ۷۹ مورد مربوط به تلفن ثابت، ۵۶ مورد خدمات مربوط به تلفن همراه، ۱۵ مورد در خصوص خدمات پستی و هفت مورد شکایت نیز مربوط به دفاتر پیشخوان خدمات دولت است.

مرتضوی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ گفت: وظیفه همه دستگاه ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاسخگویی به مشکلات مردم در اسرع وقت است.

وی یادآور شد: براساس ارزیابی های صورت گرفته از طرف سازمان تنظیم مقررات رادیویی در زمستان سال گذشته میانگین زمان رسیدگی به شکایات در خراسان شمالی به کمتر از ۴۸ ساعت رسیده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان‌شمالی گفت: سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: کاربران سرویس های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می توانند با یکی از روش های مراجعه به پایگاه اینترنتی https://۱۹۵.cra.ir، تماس با تلفن گویای ۱۹۵ و یا صندوق پستی ۱۹۵-۱۶۳۱۵ شکایت‌های خود را از سرویس های مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند.

ضریب نفوذ اینترنت ثابت و سیار در خراسان شمالی ۱۳۸.۴۹ درصد است و یک میلیون و ۲۱۴ هزار مشترک اینترنت ثابت و سیار دارد.

خراسان شمالی حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha