۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85078576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی قدس ادامه دارد

گنبدکاووس - ایرنا - دستیار استاندار گلستان در امور اهل سنت با تاکید بر ضرورت حمایت بیشتر جامعه اسلامی از قیام انتفاضه فلسطین، تصریح کرد: گروه‌های مختلف مردم شیعه و اهل سنت ایران اسلامی و این استان نیز همانند چهار دهه قبل و تا آزادی قدس شریف، حامی مردم مظلوم فلسطین خواهند بود.

آخوند ابوبکر خوجملی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رژیم اشتغالگر صهیونیستی از درون درحال از هم پاشیدن است و برای سرپوش گذاشتن روی این موضوع جسارت خود را افزایش داده و با زور وارد مسجد الاقصی شده و حرمت این مکان مقدس را شکست.

وی بابیان اینکه حرمت شکنی رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد که این رژیم سفاک و سردمداران آن هیچ وقت به مسلمین و مقدسات آنها احترام نمی‌گذارند گفت: این بی احترامی‌ها، اهمیت حضور پرشورتر از سال‌های قبل مردم در راهپیمایی روز قدس را دوچندان کرده است.

آخوند خوجملی افزود: ذات رژیم غاصب صهیونیستی، ظلم و ستم و جنایت و آدمکشی بالاخص در سرزمین فلسطین و مردم مظلوم آن است بنابراین وظیفه شرعی همه امت اسلامی است که از مردم فلسطین حمایت و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر از توابع شهرستان آزادشهر همچنین اضافه کرد: از مردم شیعه و اهل سنت استان گلستان انتظار داریم امسال هم با وحدت و انسجام همیشگی خود حضوری پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

وی بیان داشت: امسال پیام حضور پرشور مردم ایران و استان گلستان در راهپیمایی روز قدس به رژیم اشغالگر و آدمکش اسرائیل این خواهد بود که ملت ایران همچنان حامی مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف خواهند بود.

حمایت ملت شیعه و سنی ایران از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی قدس ادامه دارد

آخوند خوجملی یادآور شد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنام روز قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، نشان از شناخت دقیق آن رهبر فرزانه نسبت به اهدف پلید رژیم غاصب صهیونیستی از یک سو و اهمیت و جایگاه قدس شریف و سرزمین فلسطین از سوی دیگر بود.

به گزارش ایرنا، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۷ با هدف پشتیبانی مردمی از فلسطین، آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و خواستار تشکیل جبهه متحد اسلامی و انسانی برای تحقق حقوق مظلومان و مبارزه با ظالم و سیاست‌های آن‌ها تا فروپاشی استعمار و استبداد و ایجاد امنیت و آرامش در جهان شدند.

روز قدس نماد مظلومیت و استمرار مقاومت ملت مظلوم فلسطین است که از طرف جهان استکبار و رژیم صهیونیستی مورد ظلم و ستم قرار گرفتند و طی افزون بر چهار دهه گذشته، جمهوری اسلامی ایران و مردم بسیاری از کشورهای اسلامی با به رسمیت شناختن این روز سعی دارند تا از فراموش شدن آرمان این سرزمین مقدس جلوگیری کنند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، اقدامی هوشمندانه از طرف امام خمینی (ره) بود تا در این راستا ملت‌های مسلمان نگذارند. اشغال قدس، سرزمین‌های فلسطینی و همچنین تشکیل دولت غیرقانونی و نژادپرست اسراییل رسمیت یابد و قبله‌گاه نخست مسلمانان جهان به دست فراموشی سپرده شود.

روحانی اهل سنت: آسایش و امنیت ایران مرهون وحدت بین اقوام و مذاهب است

سواد تقریبی به تقویت وحدت در امت اسلامی کمک می‌کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha