۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85078132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌های تحولی جمعیت هلال احمر زنجان با جدیت پیگیری می‌شود

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برنامه‌های تحولی جمعیت هلال احمر استان به منظور ارتقای مجموعه، رفع مشکلات و کاهش دغدغه‌های مردم و مسوولان در این حوزه با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حکمت الله هاشمی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان، تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، اندیشه ورزی، اخلاق مداری و خلاقیت در هلال احمر استان در سرلوحه امور قرار خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: نگاه و اندیشه فعالان در جمعیت هلال احمر کاهش تلفات به معنای واقعی است که برای تحقق اهداف باید از ظرفیت های بالقوه و بالفعل جمعیت استفاده کرد.

هاشمی همکاری و همیاری را لازمه رسیدن به اهداف جمعیت هلال احمر دانست و خاطرنشان کرد: هر کسی که در توان دارد می تواند هلال احمر را در رسالت سنگین بشردوستانه و ماموریت های تعیین شده، یاری کند.

وی نیروی انسانی را سرمایه اصلی این جمعیت بیان کرد و گفت: به کارگیری صحیح و اصولی این سرمایه و استفاده لازم از نرم افزارها و تجهیزات فنی هنگام حوادث و سوانح می تواند در کسری از ثانیه جان انسان ها را نجات دهد.

هاشمی افزود: جمعیت هلال احمر هیچ نوع نگاه سیاسی به کار خود ندارد بلکه نگاه و اندیشه این نهاد، کار و تلاش تاثیرگذار است که آثار آن باید در جامعه هدف ملموس باشد.

وی با بیان اینکه هر ابزاری که برای کاهش تلفات انسانی این جمعیت را یاری کند مورد استقبال است، تصریح کرد: در این راه نباید به بودجه های دولتی اکتفا کرد که در این راستا بحث نهادینه کردن مولدسازی نیز در راس برنامه های این جمعیت قرار دارد.

هاشمی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر با نگاه، اندیشه انسانی و وجهه بین المللی می تواند توجه جامعه جهانی را بیش از پیش به خود جلب کند.

در پایان این مراسم، "حکمت الله هاشمی" به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان معرفی و از خدمات "سید قاسم موسوی" مدیرعامل قبلی این جمعیت قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha