محمدی: هدفم کسب مدال جهانی در صربستان است

تهران- ایرنا- ملی‌پوش وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: مدال طلای رده‌های مختلف سنی را در کارنامه دارم و هدفم تکمیل این افتخارات با مدال جهانی بزرگسالان است.

به گزارش ایرنا، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا امروز (یکشنبه) در شهر آستانه قزاقستان آغاز شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل جین سئوب سونگ از کره‌جنوبی با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

ایمان محمدی پس از حضور در فینال مسابقات وزن ۷۷ کیلوگرم اظهار داشت: خدا را شاکرم، کشتی‌های خوبی گرفتم و به فینال مسابقات در وزن ۷۷ کیلوگرم رسیدم. باید از زحمات کادر فنی و فدراسیون تشکر کنم. تمام تلاشم این است که گام نهایی را در این دوره از مسابقات محکم بردارم.

وی ادامه داد: کشتی فرنگی ایران رشد خوبی داشته و اعزام‌های متوالی موجب شده تا ما تجربه لازم برای مبارزه با بزرگان را به دست آوریم. امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم ملی برای مسابقات قهرمانی جهان در صربستان قرار بگیرم.

محمدی این را هم گفت: مدال طلای کشتی فرنگی را در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها کسب کردم و به دنبال تکمیل افتخاراتم با کسب مدال جهانی هستم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha