مجوز استخدام ۱۵۰۰ نفر در کلان بیمارستان حضرت مهدی (عج) صادر شد

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مجوز استخدام یک هزار و ۵۰۰ نفر در کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج) با همکاری وزیر بهداشت دریافت شده که فرایندهای نهایی آن در حال تکمیل است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وبدا، حسین قناعتی افزود: در بازدیدهای میدانی از این کلان بیمارستان، شاهد رضایتمندی بیماران و همراهان آنها از خدمات درمانی ارائه شده هستیم و امیدواریم ظرف ۶ ماه آینده، این ابرطرح درمانی کشور، با ۱۰۰ درصد ظرفیت بکار گرفته شود.

وی با اشاره به افتتاح رسمی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی(عج) تهران در اسفند سال گذشته و همزمان با عید نیمه شعبان با حضور رئیس جمهوری، اظهار داشت: از آن روز تاکنون فرایند توسعه این ابرطرح دنبال شده است.

قناعتی ادامه داد: از زمان افتتاح رسمی کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی(عج)، بخش‌های آی سی یو و دیالیز این بیمارستان فعال است و تا پایان هفته جاری نیز انتقال بخش اورژانس انجام می‌شود و در خدمات هوشمند بیمارستان حضرت مهدی(عج) وزارت ارتباطات و بیمه‌ها سهیم هستند.

وی تصریح کرد: بخش‌هایی که از بیمارستان امام خمینی به کلان بیمارستان حضرت مهدی(عج) منتقل می‌شوند، بلافاصله آماده پذیرش بیماران خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha