۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85077552
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بودجه شهرداری خمین ۱۰۰ درصد محقق شد

۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85077552
بودجه شهرداری خمین ۱۰۰ درصد محقق شد

خمین - ایرنا - شهردار خمین گفت: بودجه یک‌هزار و ۹۹۷ میلیارد ریالی شهرداری خمین در سال گذشته ۱۰۰ درصد محقق شد.

«حمید احمدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۶۰ درصد تحقق بودجه پارسال شهرداری خمین در بخش عمرانی و ۴۰ درصد در بخش جاری هزینه شد.

شهردار خمین بیان کرد: سه‌هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال بودجه نیز برای سال جاری شهرداری این شهر از سوی شورای اسلامی شهر خمین مصوب شد.

وی اظهار کرد: ۳۲ درصد این بودجه به هزینه‌های جاری این نهاد خدماتی اختصاص دارد و ۶۸ درصد برای طرح‌ها و فعالیت‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

شهردار خمین اضافه کرد: ۲۴۰ میلیارد ریال از بودجه امسال شهرداری خمین نیز برای آسفالت کوچه‌ها و معابر، ۴۰۰ میلیارد ریال واگذاری خدمات شهری و ۶۰ میلیارد ریال برای بهسازی پارک جنگلی پیش‌بینی شده است.

احمدی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال از بودجه شهرداری خمین برای احداث ۲ پارک محله‌ای در این شهر تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: ۱۸۰ میلیارد ریال از بودجه امسال شهرداری خمین برای ایجاد میدان و پل زیرگذر در سطح شهر و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تملک املاک، ۱۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی رودخانه‌ها، ۱۲۰ میلیارد ریال برای خرید ماشین‌آلات و ۶۰ میلیارد ریال برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در نظر گرفته شده است.

شهردار خمین، بودجه شهرداری را مهم‌ترین سند سالانه در مقیاس شهر دانست و افزود: تکمیل و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی اولویت برنامه‌های مدیریت شهری در سال جاری است.

شهرستان خمین در نوار جنوبی استان مرکزی و به مرکزیت شهری به همین نام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha