شروع مقتدرانه فرنگی‌کاران در قزاقستان

۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۲۶
کد خبر: 85077098
شروع مقتدرانه فرنگی‌کاران در قزاقستان

تهران- ایرنا- رقابت‌های سی‌ وسومین دوره مسابقات کشتی قهرمانی آسیا با برد مقتدرانه فرنگی‌کاران ایران آغاز شد.

به گزارش ایرنا، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، از صبح امروز (یکشنبه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست، در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

امین کاویانی‌نژاد نخستین فرنگی‌کار ایران بود که توانست اولین دیدار خود را با پیروزی آغاز کند. کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ ساجان از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با ریو لیو از چین مبارزه می‌کند.

همچنین در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف نیراج از هند رفت و موفق شد این کشتی‌گیر را با نتیجه ۹ بر صفر شکست دهد. محمدی در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده نماینده کره‌جنوبی یا ترکمنستان می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ماساتو سومی از ژاپن رفت و با شکست یک بر یک این حریف به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی‌گیران هند و تاجیکستان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر صفر تایگاه اونیشی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف اختیار بوتیروف از ازبکستان می‌رود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف تموربک نسیم اف از ازبکستان می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha