۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85077095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار دستگاه های تهویه قاچاق و بازداشت ۲ کارمند به جرم ارتشا در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از کشف ۴۰ دستگاه هواساز صنعتی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید هداوند اظهارکرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در بازرسی از انبار یک فروشگاه عرضه لوازم تهویه، ۴۰ دستگاه هواساز صنعتی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: مبارزه توامان پلیس با معضل قاچاق ادامه دارد و در این مسیر همکاری شهروندان می تواند حرکت پلیس را با شتاب بیشتری ادامه دهد.

دستگیری ۲ نفر در خصوص ارتشاء در کرج

کشف انبار دستگاه های تهویه هوا  قاچاق در کرج

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان از دستگیری ۲ نفر از عوامل یکی از ادارات شهرستان کرج به جرم ارتشاء خبر داد.

سرهنگ رحیم فرجی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان دریافت رشوه از سوی ۲ نفر از کارکنان یکی از ادارات شهر کرج محرز شد.

وی افزود: در ادامه پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، با هماهنگی مقام قضایی هر ۲ متهم دستگیر و به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان ، ادامه داد: با تکمیل پرونده این افراد برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

کشف ۲ قبضه سلاح غیر مجاز در چهارباغ

کشف انبار دستگاه های تهویه هوا  قاچاق در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ از کشف ۲ قبضه سلاح غیر مجاز به همراه ۸۳۰ عدد فشنگ و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کامران چراغی اظهارکرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان از نگهداری سلاح غیرمجاز توسط شخصی در منزل مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: در ادامه پس از هماهنگی قضایی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه ضمن دستگیری یک نفر، ۲ قبضه سلاح غیر مجاز و ۸۳۰ فشنگ از گاوصندوق نامبرده کشف کردند.

چراغی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha