۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85077026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹ عنوان برنامه هفته ارتش در کاشان و آران و بیدگل  برگزار می شود

کاشان- ایرنا- فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا گفت: ۱۹ عنوان برنامه فرهنگی و مذهبی همزمان با هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان های آران و بیدگل و کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حیدر علی معظمی گودرزی روز شنبه به مناسبت گرامیداشت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود:امام خمینی(ره) روز پیوستن ارتش به ملت را با عبارت حکیمانه لحظه شادی بندگان خدا و ناامیدی ستمگران و نقطه عطف درخشان و افتخار آمیر ملت عنوان کردند و مقام معظم رهبری هم فرمودند که ارتش در دل مردم جا دارد و روز ارتش روز تاریخی و از خاطره های معنادار برای ملت ایران است.

وی اظهار کرد: محفل انس با قرآن،غبارروبی مزار شهدا برای نمایش وحدت بین نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی در روز ۲۱ فروردین ساعت ۹ صبح در آستان مقدس محمد هلال بن علی(ع) توسط گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا برگزار می شود.

فرمانده گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا گفت: گفت و گوی زنده رادیویی یکی از فرماندهان و تبیین شخصیت شهید سپهبد صیاد شیرازی،برگزاری مراسم شب های قدر ویژه کارکنان وظیفه، جُنگ شادی، حضور کارکنان و خانواده آنها در راهپیمایی روز قدس،ایستگاه ویزیت رایگان توسط بهداری گروه روز ۲۵ فروردین ویژه نمازگزاران ، اعزام سخنران به مدارس برای آشنا سازی نوجوانان با فعالیت های ارتش و دیدار با امام جمعه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از برنامه های روز ارتش است.

سرهنگ معظمی گودرزی افزود: رسالت ارتش وابسته به حفظ آرمان‌های انقلاب است،ارتش به عنوان عامل مهمی است که در فروپاشی پایه های رژیم منحوس پهلوی نقش مهمی ایفا کرد و همواره این ارزش را در دفاع از ولایت و آرمان‌های انقلاب حفظ کرده است.
وی اظهار کرد: ولایتمداری، شایسته سالاری و عدالت محوری از سرمایه های مهم ارتش محسوب می‌شود که همواره در این راستا گام برداشته است.

۲۹ فروردین در تقویم ملی به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha