تعزیزات حکومتی چهارمحال و بختیاری به ۵۵۷ پرونده تخلف واحدهی صنفی رسیدگی کرد

شهرکرد - ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال وبختیاری با اشاره به اجرای مرحله نخست طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان از هشتم تا ۲۹اسفندماه پارسال گفت: این نهاد در ایام یاد شده به ۵۵۷ پرونده رسیده رسیدگی کرد.

محمدرضا عمرون روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۶۴۲ پرونده تخلف از سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی در راستای بازرسی کارشناسان این سازمان‌ها از واحدهای صنفی به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شد که ۵۵۷ فقره پرونده رسیدگی شد و متخلفان به پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان از هشتم اسفند آغاز و تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ اجرایی شد، گفت: در این طرح علاوه بر نظارت بازرسان سایر مراجع نظارتی تعداد ۱۸۰ گروه از جهادکشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت و همچنین روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی بر واحدهای صنفی نظارت داشتند و از یک‌هزار و ۲۶۶ واحد صنفی بازرسی مشترک انجام شد.

به گفته وی، در این بازرسی‌ها بیش از ۱۹۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و برای صاحبان این واحدهای صنفی پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

عمرون افزود: در این مدت بر سر درب تعداد پنج واحد صنفی متخلف پلاکارد نصب و یک واحد صنفی نیز به مدت ۱۰ روز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم نظارت بر واحدهای صنفی از اول ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا عید سعید فطر ادامه دارد، گفت: مردم می‌توانند تخلفات را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت و جهادکشاورزی و سامانه ثبت شکایات تعزیرات حکومتی ارسال کنند.

به گزارش ایرنا، در استان چهارمحال و بختیاری ۶ شعبه تعزیرات حکومتی در شهرهای شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل و فارسان و پنج هیات رسیدگی به تخلفات صنفی فعال است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha