۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85076061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت یزد: دولت در مهار تورم پیشگام باشد

۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۲
کد خبر: 85076061
امام جمعه موقت یزد: دولت در مهار تورم پیشگام باشد

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت یزد گفت: دولت با نظارت بر قیمت کالاهای تولیدی شرکت‌های خود در مهار تورم و رشد تولید مورد تاکید مقام معظم رهبری پیشگام باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ناصری محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: در کنار اقدام خود دولت قطعا باید شرکت‌های خصوصی هم در تحقق شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری همکاری مناسب داشته باشند.

امام جمعه موقت یزد اظهار کرد: تحقق فرمان امسال مقام معظم رهبری در ابتدای سال یک کار اصلی و محوری است که همه اعم از دولتی‌ها و بخش خصوصی باید اقدام کنند.

محمدی بیان کرد: دلارزدایی از چرخه اقتصادی و مبادلات تجاری موضوع مهمی است که خیلی از کشورها اقدام کرده و در این راستا در مهار تورم موفق بوده‌اند.

امام جمعه موقت یزد: دولت در مهار تورم پیشگام باشد

وی گفت: اگر دلار از چرخه اقتصاد ایران همانند برخی از ملت‌ها و کشورها حذف شود قطعا نتایج خوبی برای کشور و حل مشکلات اقتصادی به همراه دارد.

امام جمعه موقت یزد اظهار کرد: این چه معنا دارد که برخی از واحدهای تولیدی از مواد اولیه داخل کشور استفاده می‌کنند ولی قیمت کالای تولیدی خود را برای مردم بر اساس دلار حساب می‌کنند.

محمدی بیان کرد: باید دولت و مسئولان امر جلو این کار را بگیرند و انصاف و عدالت در موضوع مهم اقتصاد بر اساس مصالح کشور و رفع نیازهای مردم تامین شود.

وی از مردم خواست قدر شب‌های احیا و لیالی قدر را بیش از گذشته بدانند و با حضور در مساجد از این آیین‌های معنوی و با ارزش استفاده کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha