رستگاری نفت در دقایق پایانی با پنالتی جنجالی؛ کار سخت مس‌کرمان برای بقا

تهران- ایرنا- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد در دقایق پایانی مس کرمان را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس کرمان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه تختی آبادان با قضاوت سیدوحید کاظمی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

شاگردان ویسی در دقیقه ۱۰ بازی توانستند روی ارسال رحیم آلبوغبیش با ضربه مهدی ممی‌زاده گل اول را به ثمر برسانند تا امید هواداران این تیم برای بقا در لیگ برتر زنده شود.

رستگاری نفت در دقایق پایانی با پنالتی جنجالی؛ کار سخت مس‌کرمان برای بقا

خوشحالی آبادانی‌ها فقط ۶ دقیقه ادامه داشت. ارسال عارف رستمی از سمت راست به نصیری رسید و او در محوطه جریمه با یک شوت سرکش گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار فشار حملات صنعت نفت بیشتر شد. داور خطای هند میلاد خدایی را با تاخیر پنالتی اعلام کرد و سرانجام در دقیقه ۳+۹۰ احمد شریعت‌زاده موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر برساند تا ۳ امتیاز حساس این دیدار به حساب صنعت نفت آبادان واریز شود.

رستگاری نفت در دقایق پایانی با پنالتی جنجالی؛ کار سخت مس‌کرمان برای بقا

با این نتیجه صنعت نفت ۱۶ امتیازی شد و در رتبه پانزدهم قرار گرفت و در مقابل مس کرمان با ۲۱ امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاد.

تیم داوری: سیدوحید کاظمی، محمدرضا ابوالفضلی، مهدی شفیعی، یعقوب آشوری / ناظر داوری: رضا سخندان

ترکیب صنعت نفت:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی، حسین ساکی، سیدفاخر تهامی، رحیم آلبوغبیش، مهدی ممی‌زاده، فردین یوسفی، احمد شریعت‌زاده و طالب ریکانی

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، روان تونگیک، حسن مرادی‌فر، فرزاد جعفری، میلاد خدایی، بورا نوگیرا، محمد صبوری، احمد نصیری، محمد قاسمی‌نژاد، معین عباسیان و عارف رستمی

سرمربی: فرزاد حسین‌خانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha