۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 85075413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیران خلخال ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به آزادی زندانیان مالی کمک کردند

اردبیل - ایرنا - خیران و نیکوکاران نیک اندیش شهرستان خلخال ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان محکومیت‌های مالی و جرایم غیر عمد زندان این شهرستان کمک کردند.

به گزارش ایرنا ، علی نباتی رئیس دادگستری شهرستان خلخال روز پنجشنبه در جشن گلریزان این شهرستان گفت: امسال سقف تعهدات مالی جشن گلریزان این شهرستان از سوی ستاد دیه استان اردبیل یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تعیین شده بود که تاکنون بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جمع آوری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه جمع ‌آوری کمک‌های مالی جشن گلریزان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، انتظار می‌رود که تا پایان این ماه پرفضیلت مبالغ جمع آوری شده برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد افزایش یابد.

نباتی اظهار کرد: سال گذشته هم سقف تعهدات مالی تعیین شده از سوی ستاد دیه استان اردبیل برای جمع آوری کمک‌های مالی جشن گلریزان مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای این شهرستان تعیین شده بود که خیرین شهرستان خلخال ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک کردند.

وی با بیان اینکه برای آزادی چهار زندانی مالی زندان خلخال مبلغ ۷۰ میلیارد ریال کمک مالی نیاز است، افزود: شهرستان خلخال به کمک خیرین و نیکوکاران و از لحاظ میزان کمک‌های جمع‌آوری شده برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیر عمد و برگزاری جشن گلریزان طس سالیان متمادی رتبه اول استان اردبیل را کسب کرده است.

رییس دادگستری خلخال افزود: سال گذشته در ازای جمع آوری ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک‌های مالی از سوی خیران و ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از سوی ستاد دیه استان زمینه آزادی ۱۷ زندانی مالی محکومیت‌های مالی و جرایم غیرعمد از زندان خلخال فراهم شد.

نباتی گفت: اغلب محکومین مالی زندان خلخال محکومینی هستند که به لحاظ ناتوانی مالی در پرداخت بدهی مالی خود از جمله دیه، نفقه، مهریه و پرداخت خسارات مالی ناشی از حوادث رانندگی ناخواسته و همچنین ضمانت بانکی وام گیرندان در دام زندان گرفتار شده‌اند و تمامی کمک‌های مالی مردم این شهرستان در مراسم جشن گلریزان برای آزادی زندانیان مالی این شهرستان هزینه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha