۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85075390
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیلاب سه میلیارد ریال به جاده های گناباد خسارت وارد کرد

گناباد-ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد گفت: بارش شدید باران و سیلاب ناشی از آن طی ۱۰ روز گذشته،سه میلیارد ریال به محورهای مواصلاتی این شهرستان خسارت وارد کرد.

حسین محمدی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سیلاب در روزهای ابتدایی تعطیلات نوروزی موجب تخریب ۱۶ دهنه پل شد و در مجموع سه میلیارد ریال خسارت به زیرساختها و ابنیه جاده های مناطق شهری و روستایی گناباد وارد کرد.

وی اظهار داشت: بدنبال بارش برف طی همین مدت ۴۵ کیلومتر برف روبی توسط راهداران در محورهای مواصلاتی شهرستان گناباد انجام شد.

محمدی خاطر نشان کرد: ۲۹۰ هزار دستگاه خودرو طی تعطیلات نوروز وارد گناباد شدند و ۲۸۷ هزار دستگاه خودرو این شهرستان را به مقصد سایر نقاط استان خراسان رضوی و کشور ترک کردند.

وی گفت: هفت هزار نفر توسط اتوبوس طی همین مدت از مسیر های تهران و مشهد به گناباد سفر داشته و پنج هزار نفر هم از گناباد به این ۲ شهرستان سفر کردند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد افزود: لکه گیری جاده های شهرستان با بهره گیری از ۱۲۰ تن آسفالت از دیگر اقدامات این اداره نهاد طی تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۲ است.

رییس اداره آموزش و پرورش گناباد هم از اسکان ۲ هزار و ۱۶۱ نفر مسافر در قالب ۶۲۱ خانوار در این شهرستان از ۱۹ استان کشور طی تعطیلات نوروزی خبر داد.

مجید فدوی افزود: این مسافران در ۲ مرکز رفاهی فرهنگیان و پنج مدرسه این شهرستان اسکان یافتند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha