۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۴۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85074977
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم استقلال خوزستان یک قدم به لیگ برتر نزدیکتر شد

۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۴۵
کد خبر: 85074977
تیم استقلال خوزستان یک قدم به لیگ برتر نزدیکتر شد

اهواز - ایرنا - تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریف قدرتمند خود شمس آذر قزوین به برتری دست یافت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین در بیست و هفتمین هفته از رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور چهارشنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

در این دیدار حسن پورحمیدی، حسین احمدی، وحید امانی، ایمان رازانی، جواد آقایی پور، عبدالعظیم گوگ، ابوالفضل اعلایی، محمدجواد عباسی، رضا نبی زاده، کیخسرو سیاهپور و بهروز بارانی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین میررسول حسینی، کنعان طاهرنژاد، میلاد شیخی سلیمانی، پوریا سرآبادانی، احسان جودکی، حسین ابرقویی‌نژاد، ارشیا عباسی، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی، وحید نعمتی و رحمان جعفری ترکیب شمس آذر قزوین را تشکیل دادند.

علی وزیری پناه در دقیقه ۱۹ اولین گل بازی را به سود آبی های خوزستان به ثمر رساند اما طولی نکشید که تیم شمس آذر در دقیقه ۲۵ توسط پوریا سرآبادانی دروازه استقلالی ها را باز کرد.

در ادامه حملات استقلال خوزستان شدت گرفت تا اینکه در دقیقه ۷۸ جواد آقایی پور دومین گل استقلال را به ثمر رساند.

تیم استقلال خوزستان در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و می توانست با تعداد گل بیشتری پیروز میدان شود.

بیش از چهار هزار هوادار استقلال خوزستان از جایگاه تماشاگران نظاره گر این بازی بودند. برخی از هواداران فولاد خوزستان در ورزشگاه حضور داشته و دیگر تیم استان خوزستان را حمایت کردند.

تیم استقلال خوزستان با این برد ۴۷ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت؛ همچنین تیم شمس آذر با ۵۵ امتیاز در رده نخست جای گرفت.

تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل ۹۵-۹۴ لیگ برتر فوتبال پس از ۶ فصل حضور در لیگ برتر، پنجمین فصل حضورش را در لیگ دسته یک تجربه می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha