۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبرنگار: 1100
کد خبر: 85074679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاچاقچی ۳۲ هزار لیتر سوخت در فارس، ۱۷ میلیارد ریال جریمه شد

شیراز-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از ضبط ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد و گفت: متهم ۱۷ میلیارد ریال جریمه شده است.

به گزارش ایرنا، غلامرضا سالاری چهارشنبه در این زمینه بیان کرد: یک دستگاه تریلی تانکردار که اقدام به حمل غیرقانونی سوخت می کرد توسط ماموران انتظامی شهرستان آباده شناسایی و توقیف شد.

وی با اشاره به کشف بیش از ۳۲ هزار لیتر نفت سفید از این تریلی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که محموله مکشوفه از استان قزوین بارگیری و به مقصد بندرعباس در حال حمل بوده و فاقد هرگونه مجوز قانونی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در تحقیقات انجام شده توسط شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آباده ، تخلف راننده تانکر در حمل سوخت قاچاق محرز و در نهایت حکم به ضبط سوخت مکشوفه و جریمه ۱۷ میلیارد ریالی این فرد صادر شد.

۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق با حکم تعزیرات حکومتی فارس ضبط شد

جریمه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی فروشگاه پوشاک به علت گرانفروشی

سالاری همچنین با بیان اینکه یک فروشگاه پوشاک به علت گرانفروشی به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد، اظهارکرد: در بازرسی گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان از این واحد صنفی ، تخلف گرانفروشی فروشگاه مذکور محرز شد.

وی با اشاره به احضار متصدی فروشگاه به تعزیرات اضافه کرد: در نهایت با توجه به احراز تخلف ، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی واحد صنفی متخلف صادر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha