تشکیل کمیته ویژه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در مازندران/ مسوولان تمام‌قد در کنار نساجی

ساری- ایرنا- استاندار مازندران با بیان این که، کمیته ویژه برگزاری لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در استان تشکیل شده است، گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی تمام‌قد در کنار تیم نساجی هستند.

سیدمحمود حسینی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور تیم نساجی برای اولین بار در تاریخ فوتبال این باشگاه و مازندران در لیگ قهرمانان آسیا افتخار بزرگی است که شامل حال مردم این این دیار شده است.

وی خاطر نشان کرد: حضور نساجی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا باعث شادمانی اهالی ورزش در استان شده و به طور حتم مسوولان امر تمام قد از این تیم محبوب حمایت خواهند کرد.

استاندار مازندران تصریح کرد: به دلیل آنکه این تیم توسط بخش خصوصی اداره می شود و مدیرعامل محترم باشگاه تاکنون حمایت های همه جانبه ای از نساجی داشته است امیدوار به صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا هستیم.

تشکیل کمیته ویژه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در مازندران/ مسوولان تمام‌قد در کنار نساجی

حسینی‌پور با بیان این که، ورزشگاه وطنی قائمشهر برای میزبانی از حریفان آسیایی خود مشکل خاصی ندارد، اضافه کرد: اگر کارشناسان به ورزشگاه آزادی هم بروند به طور حتم ایراداتی از آن می گیرند و اگر نقصی در ورزشگاه قائمشهر وجود دارد به طور حتم جزئی است که با تلاش باشگاه نساجی و مسوولان امر برطرف خواهد شد.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: بازسازی ورزشگاه وطنی به دستور رئیس جمهور انجام شد و حتی معاون اول ایشان برای افتتاح آن به مازندران سفر کردند که این مهم نشان از اراده دولت برای حمایت از ورزش، جوانان و افزایش نشاط اجتماعی دارد.

استاندار مازندران همچنین از تشکیل کمیته ویژه برگزاری لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در استان خبر داد و گفت: در این کارگروه برای رفع دغدغه ها و مسایل روزمره اداری و اجرایی در ارتباط با موضوع میزبانی نساجی مازندران از تیم های آسیایی تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فصل آینده آخرین مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با شکل فعلی برگزار می‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین سهمیه‌بندی در آخرین فصل لیگ قهرمانان آسیا یعنی فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ را اعلام کرد.
در این سهمیه‌بندی ایران موفق به کسب سهمیه ۳+۱ شد. پیش از این سهمیه کشورمان ۲+۲ بود.
از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ دیگر لیگ قهرمانان آسیا برگزار نمی‌شود و طبق اعلام AFC مسابقات باشگاهی در ۳ سطح با درجه ۱ و ۲ و ۳ برگزار خواهد شد.
بدین‌ترتیب نساجی مازندران قهرمان جام حذفی ایران به‌عنوان یکی از سه نماینده ایران به‌طور مستقیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهد کرد.

تشکیل کمیته ویژه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در مازندران/ مسوولان تمام‌قد در کنار نساجی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha