۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1571
کد خبر: 85073970
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 کارخانه شن و ماسه متخلف در یاسوج بیش از هشت میلیارد ریال جریمه شد

یاسوج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: یک واحد تولیدی شن و ماسه در یاسوج به جرم گرانفروشی به پرداخت ۸ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

حمزه لقمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بدنبال گزارش مردمی مبنی بر افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه ،گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی برای بررسی کارخانه‌های تولید شن و ماسه با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در بازرسی از واحدهای تولیدی شن و ماسه مشخص شد برخی واحدها در استان بدون توجه به هشدارهای عوامل نظارتی، خودسرانه و بدون هماهنگی با سازمان صمت و همچنین بدون اجرای ضوابط قیمت گذاری و توزیع، در ابتدای سال جدید اقدام به نرخ گذاری و قیمت گذاری جدید کردند که این قیمت‌ها در سامانه ۱۲۴ به ثبت نرسید.

لقمانی تاکید کرد که هرگونه قیمت گذاری بدون هماهنگی با سازمان صمت ، اجرا نکردن ضوابط نرخ گذاری و به ثبت نرسیدن قیمت ها در سامانه ۱۲۴ فاقد وجاهت قانونی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: به همین منظور در حوزه شهرستان‌های بویراحمد و دنا ۸ فقره و در شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی ۴ فقره پرونده تخلف برای واحدهای تولیدی شن و ماسه تشکیل شد که یکی از این پرونده‌ها منتج به صدور رای و جریمه هشت میلیارد و ۳۷۵میلیون ریالی شد.

وی تصریح کرد که پرونده بقیه واحدهای تولیدی شن و ماسه که مرتکب تخلف شده اند در حال رسیدگی است و تا هفته آینده رای این پرونده‌ها به مردم استان اعلام می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha