۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85073743
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۳۰ متهم به عضویت در داعش توسط حشدالشعبی و نیروهای امنیتی عراق

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای عراق امروز سه شنبه از بازداشت حدود ۳۰ متهم در استان‌های مختلف از جمله چند تروریست داعش در عملیات مشترک حشد الشعبی و نیروهای امنیت ملی عراق خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه عراق از رسانه‌های عراق، تیم مشترکی از اطلاعات تیپ ۵۹ حشد الشعبی و نیروهای امنیت ملی عراق عملیاتی را برای تعقیب و بازداشت عناصر داعش در نینوا انجام دادند.

برپایه این گزارش، نیروهای امنیت ملی عراق و حشد الشعبی موفق شدند دو تن از عناصر گروه تروریستی داعش را در استان نینوا دستگیر کنند.

در همین حال، دستگاه اطلاعات نظامی عراق نیز از بازداشت ۲۷ متهم دیگر از جمله چند تروریست در استان‌های مختلف این کشور خبر داد.

با وجود عملیات مختلفی که نیروهای امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق مختلف این کشور از تروریست های داعش انجام می‌دهند، عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی همچنان در استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین و الانبار» فعالند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد اما هر از گاه اقدامات تروریستی در برخی مناطق این کشور رخ می‌دهد و ارتش و حشد الشعبی عراق با انجام عملیات‌های مختلف درصدد نابودی کامل این عناصر و پاکسازی کامل خاک عراق از لوث تروریست‌ها هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha