آیا پس از سالها انتظار ، زیر پای ورزشکاران فوتبال فارس چمن سبز می شود؟+ فیلم
ورزشگاه پارس شیراز

شیراز-ایرنا- مربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با طرح این پرسش که چرا کلان شهر شیراز یک زمین چمن طبیعی واستاندارد ندارد، گفت: ورزشکاران ما سالهاست چشم انتظار داشتن زمین چمن استاندارد هستند ، اینکه در شهری که به گل و بلبل شهرت دارد، یک زمین چمن ورزشی استاندارد وجود ندارد، مسئولان ورزش باید پاسخگو باشند.

رحیم خدایاری روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرناٰ‌، اظهار داشت: سالهاست شیراز با این مشکل مواجه است و بارها با انتقاد مربیان و بازیکنان سایر تیم های کشور همراه بوده و بهانه ای درست برای نتیجه نگرفتن است.

برای صعود به لیگ برتر همه باید کمک کنند

این پیشکسوت فوتبال فارس با اظهاراینکه تیم فجر شرایط خوبی دارد و شانس صعود به لیگ برتر را داردٰ‌،افزود: برای صعود به لیگ برتر همه باید کنند چرا که تیم فجر شهید سپاسی تنها نماینده فارس در لیگ دسته یک است و متعلق به همه مردم فارس است برای همین هم نیاز به حمایت همه جانبه به ویِژه از سوی هواداران و مسئولان استان داریم.

خدایاری تاکید کرد:‌ حمایت های معنوی هم می تواند به تیم ما کمک کند و همین که دکتر ایمانیه استاندار فارس و اسدی شهردار شیراز در تمرینات تیم حاضر شدند از نظر روحی کمک کرد و زمانی هم که غلام پیروانی در رختکن تیم حضور پیدا کرد به بازیکنان انگیزه داد، روند تیم تغییر کرد بنابراین علاوه بر کمک مالی کمک معنوی هم بسیار تاثیر دارد.

شمار زیادی از بازیکنان فارس در تیم های مطرح حضور دارند

بازیکن اسبق تیم برق شیراز ۷۵ ساله که سال گذشته برای لحظاتی روشن شد اما دوباره خاموش گردید، ادامه داد:‌ استان فارس همیشه ظرفیت های زیادی در فوتبال داشته است و هم اینک هم بسیاری از بازیکنان در تیم های مطرح کشور در لیگ برتر بازی می کنند.

آیا پس از سالها انتظار ، زیر پای ورزشکاران فوتبال فارس چمن سبز می شود ؟ +فیلم
رحیم خدایاری مربی تیم فجر

زیر ساخت ها مناسب استعداد ها نیست

وی اضافه کرد: ‌استعدادها در شهرهای مختلف فارس زیاد است اما از نظر زیر ساخت به هیچ عنوان شرایط خوبی ندارد برای همین بسیاری از بازیکنان حتی بازیکنان تیم های پایه، استان فارس را ترک می کنند.

او گفت: زمانی نه چندان دور۲ تیم در لیگ برتر و چند تیم هم در دسته های پایین تر داشتیم اما هم اینک یک تیم در دسته یک و یک تیم هم در دسته دوم داریم که همه ظرفیت فوتبال فارس نیست.

هواداران به ورزشگاه بیایند

خدایاری درادامه سخنانش به نقش تاثیرگذارهواداران در موفقیت هر تیمی اشاره کرد و بیان داشت: اینکه می گویند هواداران یاردوازدهم هر تیمی هستند، ‌کاملا درست است و ما نیز دراین شرایط حساس نیاز به حضور زیاد آنها داریم تا در پایان لیگ جشن صعود بگیریم ‌و تبلیغات محیطی هم که شهرداری شیراز برای حضور تماشاگران انجام داده تاثیر داشته و بهتر است این روند در نقاط مختلف شهر ادامه یابد.

آیا پس از سالها انتظار ، زیر پای ورزشکاران فوتبال فارس چمن سبز می شود ؟ +فیلم
هواداران فجر

بازی به بازی پیش می رویم، رقافت و همدلی

وی درمورد شرایط تیمش و بازی مقابل استقلال ملاثانی اهواز که شامگاه چهارشنبه ۱۶ فروردین در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود،‌هم گفت: آنچه که موجب موفقیت و پیروزی های پی در پی شده همدلی و رفاقت در نزد کادر فنی، ‌بازیکنان و مجموعه باشگاه و در راس آن سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس است که اگرحمایت های او نبود سرنوشت تیم فجر هم به سرنوشت تیم هایی مانندٰ تیم های برق، مرصاد، قشقایی، بهمن و ... دچار می شد.

مربی تیم فجر ادامه داد: شرایط جدول لیگ به گونه ای است که به غیر از تیم شمس آذر که فاصله زیادی با تیم دوم جدول دارد و صعودش قطعی به نظر می رسد اما ۶ تیم دیگر شرایط بهتری برای کسب سهمیه دوم دارند و حتی ون پارس اصفهان و مس شهر بابک که در رده هفتم و هشتم قرار دارند هم شانس دارند و ناامید نیستند.

پویایی لیگ دسته یک

خدایاری افزود: شرایط در بالای جدول بسیار سخت است و اینکه هشت تیم شانس صعود دارند بیانگر پویایی لیگ دسته یک است که کار را دشوار می کند از این رو ناامید نیسیتم و تا آخر می جنگیم.

وی گفت:‌ تیم استقلال ملاثانی اهواز از تیم های خوب لیگ است هر چند در رده یازدهم قرار دارد و کاری به رتبه آنها نداریم و بازیکنان ما بازی به بازی روند خود را طی می کنند ضمن اینکه مهدی رجب زاده سر مربی تیم با هر تیمی که بازی داریم سه بازی مختلف آنها نگاه و بررسی قرار می دهد و بازیکنان هم درزمین آنها پیاده می کنند برای همین تاکنون هم خوب نتیجه گرفتیم و هم خوب بازی کرده ایم.

هفت بازی باقی مانده فجر

به گزارش ایرنا ٰشاگردان مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر ازهفت بازی بازی باقیمانده سه دیدار میزبان هستند و چهار بازی هم باید به مصاف حریفان در خانه آنها برود.
زرد پوشان فجرسپاسی در ادامه مسابقات باید در شیراز به مصاف تیم هایی همچون استقلال ملاثانی دریا بابل و پارس جنوبی جم بروند و با تیم های خوشه طلایی ساوه، شهرداری همدان، شهرداری آستارا، مس شهر بابک کرمان هم در خانه آنها بازی دارند.

آیا پس از سالها انتظار ، زیر پای ورزشکاران فوتبال فارس چمن سبز می شود ؟ +فیلم
فجر سپاسی

خطر سقوط در کمین تیم های خلیج فارس ماهشهر و چوکا تالش
چوکا تالش و خلیج فارس ماهشهر ۲ تیم انتهای جدول هستند که خطر سقوط به لیگ دسته دوم آنها را تهدید می کند.

در رقابت های فوتبال دسته یک ۱۷ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۲ بازی ۲ تیم اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و سوم را در سال ۱۴۰۲ کسب خواهند کرد.

تیم فجر درهفته بیست وهشتم لیگ دسته یک جام آزآدگان شامگاه چهارشنبه در ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف تیم استقلال ملاثانی می رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha