۱۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85073262
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۳۱۰ اشتراک رایگان گاز به مددجویان ایلامی واگذار شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز ایلام از واگذاری یک هزار و ۳۱۰ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمود کشاورز روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و تکالیف قانونی در جهت کمک به نیازمندان انجام شده است.

وی افزود: برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته‌ امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، اماکن مذهبی و ... از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ ۲ میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال از پرداخت هزینه‌ اشتراک‌پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به معافیت از پرداخت گازبهای مشترکان تحت پوشش نهادهای حمایتی اشاره کرد و یادآور شد: مبلغ ۲ میلیارد و ۸۱ میلیون ریال بخشودگی هزینه‌ی گازبها برای مشترکان تحت پوشش کمیته‌ امداد و بهزیستی استان در طول سال‌ ۱۴۰۱ منظور شده‌ است.

کشاورز ادامه داد: سال ۱۴۰۱ برای مدارس، مساجد و سایر مراکز قانونی دارای معافیت قانونی نیز مبلغ ۷۸۰ میلیون ریال مشمولیت معافیت از پرداخت هزینه‌ گازبها اعمال شده است.

وی اضافه کرد: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان، طبق مواد ۸۰/ج/۲ و ۸۸/ث/۵ قانون برنامه‌ی ششم توسعه‌ی کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌ های این مجموعه در راستای توسعه‌ متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، اظهار داشت: مددجویان نهادهای حمایتی‌ که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه‌ آن به شرکت گاز، صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha