۳۵ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر گلستان بهره‌مند شدند

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل هلال احمر گلستان اعلام کرد: از شروع طرح ارائه خدمات بشردوستانه این جمعیت به مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۴ اسفند پارسال تا پایان عصر امروز دوشنبه افزون بر ۳۵ هزار نفر از این خدمات استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم غریب‌آبادی عصر دوشنبه در آیین اختتامیه بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال احمر گلستان به صورت متمرکز در جوار بلندترین برج آجری جهان در گنبدکاووس گفت: این خدمات در قالب راهنمای مسافران و تحویل نقشه‌ و بروشورهای حاوی اطلاعات مرتبط با جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، تفریحی، تاریخی، مراکز اقامتی و رفاهی بود، به مسافران نوروزی ارائه شد.

وی افزود: امسال جمعیت هلال احمر گلستان هفت پست ثابت و پنج پست سیار در ورودی شهرهای استان برپا کرد ضمن اینکه در غرفه دوستدار کودک این جمعیت هم برخی برنامه‌های سرگرمی، نقاشی و آموزش‌های ایمنی، کمک‌های اولیه و رانندگی به فرزندان گردشگران داده شد.

۳۵ هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر گلستان بهره‌مند شدند
غرفه دوستدار کودک جمعیت هلال احمر در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از انجام حدود ۲۰۰ مورد ماموریت امداد و نجات توسط این جمعیت در تعطیلات نوروزی امسال هم خبر داد و گفت: با انجام این ماموریت‌ها که از طریق سامانه ۱۱۲ به هلال احمر استان گزارش می‌شد، ۳۷۰ نفر خدمت مداوای سرپایی و یا اعزام به مراکز درمانی دریافت کردند.

وی ابراز امیدواری کرد، با استمرار خدمات هلال احمر و تلاش دستگاه‌های حوزه گردشگری و خدماتی گلستان، این استان در تعطیلات نوروزی سال آینده، ۱۰ درصد دیگر به حضور و ماندگاری مسافران اضافه شود.

در این مراسم که با اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود، فرماندار ویژه گنبدکاووس، معاونین وی، امام جمعه و برخی مدیران این شهرستان مرزی حضور داشتند.

استان گلستان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

امدادگران هلال احمر گلستان به ۱۱۸ حادثه نوروزی امدادرسانی کردند

تصادف ۲ خودرو سواری در شرق گلستان یک فوتی و ۱۱ مصدوم داشت

هفت میلیون گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گلستان دیدن کردند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha