۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۳۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85072713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس : مقابله با فرار مالیاتی تاثیر بسزایی در مهار تورم دارد

کرج - ایرنا - نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هم افزایی هرچه بیشتر مدیران برای تحقق اهداف شعار سال(مهارتورم، رشد تولید) گفت: مقابله با فرار مالیاتی نقش موثری در مهار تورم دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حدادی روز دوشنبه در نشست شورای اداری ساوجبلاغ افزود: بر این اساس مجلس شورای اسلامی مصوبه ای را برای مقابله با فرار مالیاتی در بخش های خانه های لوکس، مسکنو خودرو داشته است .

وی بیان کرد: اخذ مالیات در بحث سفته ،نظارت بیشتر بر فعالیت شرکت های دولتی و رفع ناترازی در نظام بانکی از دیگر مباحث مهم در این زمینه به شمار می رود.

حدادی، تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار که قانون آن به تصویب مجلس رسیده را مورد اشاره قرار داد و گفت: قانون این موضوع مهم در مجلس تصویب و اکنون در حال جمع بندی است بطوریکه به وزارتخانه ها مهلت یک ماه داده شده تا درصورت درست عمل کردن در این زمینه اعلام کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع قانون جهش تولید مسکن یادآورشد: بر این اساس درصدد هستیم تا مسکن ارزان در بخش روستایی و شهری تحویل متقاضیان شود.

نماینده مجلس : مقابله با فرار مالیاتی تاثیر بسزایی در مهار تورم دارد

وی با بیان اینکه در بحث مسکن شهر جدید مهستان با حضور وزیر راه وشهرسازی ۲ هزار و ۲۰۰ واحد تحویل شد، گفت: مابقی واحدها باید تکمیل شود.

حدادی تاکید کرد: اولویت واگذاری مسکن با کارگران و کارمندان بومی باشد و با توجه به نبود زیر ساخت های آب و برق در شهر جدیدمهستان کلنگ زنی نداشته باشیم.

بهبود بهره وری سرمایه ، کاهش هزینه تولید ، حمایت از کشاورزان ، تامین آب بخش کشاورزی ، تعیین تکلیف چاه های کشاورزی با قدمت بالا ، سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی ، رفع نقایص فنی برای تامین آب شرب شهر مهستان از دیگر موضوعاتی بود که نماینده مردم طالقان،نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به آنها پرداخت.

وی افزود: نامگذاری سالها باید مورد توجه قرار گیرد چراکه تحقق اهداف شعار امسال پیوست موضوعاتی از جمله توجه به الگوی مصرف، دانش بنیان ها ، رونق تولید را می طلبد.

امید آفرینی در جامعه صورت گیرد

وی در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: کشور در حال پیشرفت با دشمنی های بسیاری مواجه است.

حدادی گفت: دشمنان سرمایه گذاری های بسیاری را برای ضربه به نظام اسلامی دارند بنابراین ضمن شناسایی نقاط ضعف و چاره اندیشی باید نقاط قوت را تقویت کزد.

وی تاکید کرد: امروز باید با وحدت و همدلی همراه با امیدآفرینی در جامعه در جهت پیشرفت کشور هرچه بیشتر تلاش داشته باشیم .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha