تحقق شعار سال در شهرکهای صنعتی فارس با تشکیل کمیته رشد دنبال می شود

شیراز- ایرنا- مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال مهار تورم، رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: به منظور تحقق این شعار، کمیته ویژه رشد تولید در این شرکت تشکیل شد.

به گزارش ایرنا، سید مصطفی هاشمی، روز دوشنبه در نخستین جلسه این کمیته افزود: با تشکیل این کمیته، اولویت ها و راهبرهای امسال مشخص و پیشنهادها و برنامه‌ها برای تحقق شعار سال در شهرکهای صنعتی استان تدوین و اجرا خواهد شد.
او اظهار داشت: با توجه به اجرای برنامه های تحولی در سال گذشته، ریل گذاری مناسبی برای تحقق رشد تولید در سال جاری را شاهد هستیم.
وی ادامه داد: انتخاب شعار امسال با هدف بسیج امکانات و ظرفیت های کشور برای بهبود و تحول در فضای جامعه صورت گرفته و رهبر معظم انقلاب طی سال های اخیر نیز در بیانات خودشان به این دو موضوع یعنی مهار تورم و رشد تولید به طور مستقیم و غیرمستقیم اشاره کرده اند.
او اظهار داشت: بحث ارتقاء تولید بیشتر بر پایه استفاده از توان و ظرفیت داخلی و تلاش حداکثری از سوی سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و تمام مردم جامعه برای پیشروی اقتصاد است و در این زمینه نقش شرکت شهرکهای صنعتی نیز دارای اهمیت است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با اشاره به وظایف این شرکت در ایجاد و فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذار گفت: به هر میزان که بتوانیم ظرفیت های این بخش را ارتقا بخشیم، از انحراف سرمایه به بخش های غیرمولد سوداگرانه و واسطه گری که آسیب های بیشتری به اقتصاد کشور وارد می سازد جلوگیری خواهد شد.
هاشمی افزود: امیدواریم امسال بتوانیم با بسیج امکانات به نحو بهتری پاسخگوی سرمایه‌گذاران جدید و صنعتگران و تولید کنندگان در شهرکها و نواحی صنعتی فارس باشیم.
او گفت: سال گذشته موفق شدیم با همکاری مسئولان و مجموعه های مختلف استان اقداماتی در حوزه تکمیل و توسعه زیرساخت ها و اجرای طرح های توسعه ای انجام دهیم که برخی از آنها در ۱۰سال اخیر منحصر به فرد بوده است.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس ادامه داد: امیدواریم امسال و در دومین سال اجرای برنامه تحولی، ضمن ارتقاء جایگاه شهرکهای صنعتی در توسعه صنعتی و اقتصادی استان، با بهره گیری از ظرفیت های تخصصی و توسعه ای این شرکت، گام های بلندی بتوانیم در مسیر خدمت به سرمایه گذاران، صنعتگران و فعالان صنعتی و تولیدی برداریم.
هاشمی افزود: تداوم اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی بزرگ شیراز و طرح های توسعه‌ای در دیگر شهرکها و نواحی صنعتی فارس، عملیاتی کردن ۵۱ هکتار از طرح توسعه جدید شهرک شیراز جهت واگذاری به متقاضیان، آغاز واگذاری در شهرک صنعتی دارویی بیضا، احداث جاده دسترسی دوم در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و احیاء و فعال کردن مراکز تولیدی از مهمترین برنامه های امسال خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha