۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۱۸
کد خبرنگار: 5418
کد خبر: 85071937
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسکو: سازمان‌های جهانی تهدید اوکراین علیه خبرنگاران روس را نادیده می‌گیرند

تهران-ایرنا- ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، تنها چند ساعت پس از کشته شدن ولادلن تاتارسکی خبرنگار اخبار جنگ و ارتش روسیه در انفجاری در سن پترزبورگ گفت که اوکراین همچنان به تهدید اقدامات تلافی جویانه علیه روزنامه نگاران روس ادامه می‌دهد در حالی که سازمان‌های بین المللی این تهدیدها را نادیده می‌گیرند

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از "اسپوتنیک", زاخارووا تاکید کرد که روزنامه نگاران روس توسط کی یف و حامیان غربی آن تهدید می‌شوند و در رسانه‌های اجتماعی آمریکا با " برچسب‌های ویژه" مورد هدف قرار گرفته و در رسانه‌های غربی انواع اتهامات علیه آن‌ها مطرح می‌شود.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه روسیه، این واقعیت که سازمان‌های بین المللی مربوطه موضوع تهدید علیه خبرنگاران روس را نادیده می‌گیرند، می‌تواند به عنوان تایید ضمنی این اقدامات تعبیر شود.

وزارت خارجه روسیه تأکید کرد که کشورهای غربی هیچ یک از موارد مرگ خشونت‌آمیز خبرنگاران روس را که "از نظر رژیم کی‌یف یک «موفقیت» ارزیابی شده است، بررسی نکرده‌اند. "

به گزارش ایرنا, وزارت کشور روسیه اعلام کرد که یک وبلاگ‌نویس مشهور این کشور امروز (یکشنبه) در انفجاری در یک کافه در سن پترزبورگ در شمال غربی روسیه کشته شد.
در نتیجه این انتجار ۱۵ نفر دیگر مجروح شدند.

رسانه‌های خبری روسیه اعلام داشتند که «ولادلن تاتارسکی» وبلاگ‌نویس مشهور این کشور در انفجار کافه استریت بار، در دومین شهر بزرگ روسیه کشته شده و ۱۵ نفر زخمی شدند.

در این گزارش‌ها به عامل بمب‌گذاری اشاره‌ای نشده است و جزئیاتی از آنچه که آن‌ها دستگاه انفجاری می‌نامند که توسط یکی از مشتریان کافه حمل شده است، ارائه نکرده‌اند.

اما رسانه‌ها و وبلاگ نویسان نظامی روسیه اعلام داشتند که تاتارسکی در حال ملاقات با مردم بود و یک زن مجسمه‌ای را به او هدیه داد که گفته می‌شود منفجر شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha