۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۳۶
کد خبر: 85071398
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مجموعه گردشگری ناژوان و باغ گلها در اصفهان ۱۳ فروردین تعطیل است

اصفهان-ایرنا- مدیران مراکز گردشگری ناژوان و باغ گلها در اصفهان از تعطیلی این مجموعه‌ها در روز یکشنبه ۱۳ فروردین مقارن با روز طبیعت خبر دادند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان اصفهان شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پس از ۱۷ روز فعالیت، روز یکشنبه سیزدهم فروردین همه مراکز گردشگری این مجموعه تعطیل است.

مهدی قائلی افزود: در این مدت حدود ۳۵۰ هزار نفر از مجموعه گردشگری ناژوان اصفهان بازدید کردند.

همچنین حسین وثوقی مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گلهای اصفهان در گفت و گو با ایرنا از تعطیلی این مجموعه در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش ایرنا، مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با بیش از ۲۰۰ نوع گل فصلی و ۱۰۰ نوع گل دائمی در رنگ‌های مختلف یکی از زیباترین باغ‌های اصفهان است.

بیشه ناژوان با وسعتی در حدود ۱۲۰۰ هکتار نیز یکی از مهمترین آثار طبیعی اصفهان است. زاینده رود با عبور از میان ناژوان، باغ های میوه و بیشه‌های طبیعی را سیراب می‌کند. آثار باستانی کوه آتشگاه مربوط به دوران پیش از اسلام مشرف بر ناژوان است و پیوند این اثر تاریخی با بیشه طبیعی ناژوان یکی از زیباترین مناظر اصفهان است.

بر اساس آخرین آمار از روز ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا پایان ۱۱ فروردین‌ماه امسال، بیش از ۹ میلیون و ۹۰ هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی وارد استان اصفهان شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha