۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۲۲
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85071354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق مسلح در دزفول دستگیر شد

۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۲۲
کد خبر: 85071354
سارق مسلح در دزفول دستگیر شد
عکس تزئینی است

دزفول – ایرنا - فرمانده انتظامی دزفول گفت: سارق مسلح حین ارتکاب جرم، با هوشیاری و برخورد قاطعانه نیروهای پلیس دزفول پس از تبادل آتش، دستگیر و از این سارق علاوه بر یک قبضه سلاح، مواد منفجره دست‌ساز نیز کشف و ضبط شد.

به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ روح‌اله گراوندی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان دزفول، موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۸ حین گشت‌زنی به یک‌دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای با پلاک مخدوش مظنون می‌شوند، ادامه داد: یکی از سارقان، مسلحانه و به‌صورت پیاده قصد سرقت از اماکن را داشت که به محض رویت ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آنها می‌کند که در پی آن ماموران پلیس نیز پس از برتری آتش متقابل، وی را با اقتدار دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به فرار همدستان این سارق از محل جرم ادامه داد: دیگر سارقان همدست با خودرو از محل متواری می‌شوند که دستگیری آنها نیز به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و اخبار تکمیلی در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به کشف‌آلات جرم و دستکش و نقاب مخصوص سرقت از سارق، تصریح کرد: حین دستگیری متهم، یک قبضه سلاح وینچستر شورشی بکار رفته در سرقت‌ها به همراه مهمات مربوطه و مواد منفجره دست‌ساز که به احتمال زیاد برای استفاده در حین فرار از صحنه سرقت، از وی کشف شد.

گراوندی با اشاره به سوابق کیفری متعدد سارق گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم بر اساس دستور دادستان عمومی و انقلاب دزفول جهت تحقیق و بررسی بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و با قرار تامین مناسب روانه زندان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha