جاده‌های نیمه شمالی خراسان رضوی لغزنده و بارانی است

مشهد- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بارشهای بهاری طی امروز شنبه در شهرستانهای شمالی خراسان رضوی موجب لغزندگی سطح جاده‌های اصلی و فرعی در این مناطق شده است.

جعفر شهامت روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و گزارش راهداران اداره های شهرستانی هم اکنون بارش باران در حوزه شهرستان های درگز، گلبهار، چناران، قوچان و خوشاب خراسان رضوی گزارش شده است.

وی ادامه داد: با توجه به بارشهای یاد شده در حال حاضر باران بزرگراه مشهد-گلبهار- چناران- قوچان را تحت تاثیر قرار داده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی بر روی استان از امروز افزایش ابرناکی و بارش‌های رگباری، همراه با رعد و برق و در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ در برخی نقاط به ویژه نواحی شمالی و مرکزی خراسان رضوی با احتمال آبگرفتگی و روان آب پیش‌بینی می‌شود.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی تا دیروز جمعه، طی تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ بیش از ۱۱.۶ میلیون زائر و مسافر به خراسان رضوی سفر کرده اند، حدود ۸۵ درصد ناوگان اتوبوس بین شهری و یا خودروهای شخصی را برای زیارت و تفریح خود برگزیده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha