سرمربی پرسپولیس: با ذهن پیروز وارد زمین شدیم

۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۳۸
کد خبر: 85070802
سرمربی پرسپولیس: با ذهن پیروز وارد زمین شدیم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: بازیکنان پرسپولیس با توجه به نتایج پیروزی سایر رقبا تحت فشار بودند اما امشب با تمرکز و با ذهن پیروز وارد زمین شدند و مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس تهران افزود: نیمه نخست توانستیم به گل برسیم و بازی مالکانه ای انجام دادیم.

وی اظهار کرد: روند بازی در نیمه دوم نیز همین گونه بود، باید گل دوم را هم می زدیم که کار برای ما راحت‌تر شود اما موقعیت سوزی کردیم و نتوانستیم از موقعیت های گلزنی خود استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه بازیکنان ما باید از این موقعیت ها استفاده می کردند عنوان کرد: طبیعی بود که تیم فوتبال مس رفسنجان در ۱۰ دقیقه پایانی این بازی، روی دروازه ما فشار بیشتری وارد کرد.

باشگاه پرسپولیس به مشکلات بازیکنان توجه کند

وی با اشاره به برخی مشکلات بازیکنان پرسپولیس گفت: امیدوارم باشگاه به مشکلات بازیکنان توجه بیشتری کند تا با آرامش خاطر بیشتری وارد زمین شوند.

گل محمدی تاکید کرد: بردن بازی های آینده هدف اصلی ما خواهد بود و بازی سختی بود، نخستین باخت مس رفسنجان را در زمین خودشان رقم زدیم و در مجموع این تیم سخت می بازد.

وی افزود: پیشرفت محمد عمری در پرسپولیس بستگی به شخصیت و اخلاق حرفه ای او دارد اما او بازیکنی است که برای آینده هدف دارد و باید تلاش و زحمت بیشتری بکشد.

گل محمدی در خصوص داوری نیز گفت: تیم برنده در مورد داوری نمی تواند اظهار نظر زیادی کند اما بازی پر برخوردی بود و صحنه های حساسی داشت اما در مجموعه داوری خوب بود.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای مس به مصاف می رفسنجان رفت و با یک گل پیروز شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha