۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85070572
T T
۲۱ نفر

برچسب‌ها

خبر خوش فرماندار اسلامشهر برای کارگران شرکت کیان‌تایر

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد: واگذاری کیان تایر به یکی از شرکت های موفق خودروسازی در حال نهایی شدن است.

حسین حبیبی روز جمعه در باره آخرین وضعیت کیان تایر به خبرنگاران گفت: واگذاری شرکت کیان‌تایر به یکی از شرکت های موفق خودروسازی کشور در حال نهایی شدن است.

وی ادامه داد: با تاکیدات رئیس جمهور در سفری که سوم آذرماه به شهرستان اسلامشهر داشت در خصوص ضرورت رفع مشکلات کارگران شرکت کیان تایر بزودی اخبار خوشی در این زمینه منتشر خواهد شد.

حبیبی با اشاره به پیگیری های ویژه وزیران کشور و صمت، استاندار تهران، دکتر شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی و مجموعه فرمانداری برای رفع مشکلات شرکت کیان‌تایر، افزود: توافقات خوبی در خصوص واگذاری این شرکت به یکی از شرکت های موفق خودروسازی صورت گرفته که این توافق بزودی نهایی شده و خبر آن منتشر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، کیان تایر قدیمی ترین کارخانه تایرسازی کشور در سالهای اخیر با مشکلات فراوان مالی دست و پنجه نرم کرده و حجم تولیدش کم شده و در مواقعی حتی حقوق کارکنان خودش را با تاخیر پرداخت می کرد.

پس از سفر رییس جمهور به اسلامشهر در چند ماه گذشته و دیدار با کارکنان، آیت الله رئیسی به مسئولان دستور داد تا مشکلات این واحد را به سرعت حل کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha