۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85070512
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

برف بهاری برخی از مناطق کوهستانی گیلان را سفیدپوش کرد

۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85070512
برف بهاری برخی از مناطق کوهستانی گیلان را سفیدپوش کرد

رشت - ایرنا -بارش برف با ورود سامانه بارشی ‌و سرد از شامگاه گذشته به استان گیلان برخی از مناطق کوهستانی این خطه را سفیدپوش کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در این باره گفت: برف محور اسالم به خلخال و پونل به خلخال در استان گیلان را سفیدپوش کرده است و سایر محورهای استان بارانی است و ترددها در محورها در جریان است.

غلامعلی نیک فهم عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در بقیه مناطق استان گیلان بارش باران گزارش شده است، از این رو ضروریست تا رانندگان با آرامش و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی بیان کرد: تمامی جاده های کوهستانی باز و تردد با رعایت ایمنی کامل در این مسیرها جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر نیز گفت: اولین برف بهاری در سال جدید ارتفاعات و جاده های کوهستانی این شهرستان را سفیدپوش کرد.

یونس هوشمند پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بدنبال تغییر ناگهانی وضعیت جوی و بارش های فصلی، شاهد بارش برف در اغلب مناطق ییلاقی و جاده کوهستانی رضوانشهر و پره سر در غرب گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون جاده های منتهی از محور پونل به گردنه الماس پوشیده از برف است از رانندگان خواست تا به همراه داشتن لوازم ایمنی کامل در این مسیرها تردد کنند.

نقشه های هواشناسی، ورود سامانه بارشی و سرد به استان را از اواخر وقت پنجشنبه پیش بینی کرده بود.

بیشتر بخوانید: سامانه بارشی و سرد اواخر وقت امروز گیلان را فرا می گیرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha